Η συγκεκριμένη έκδοση του Crosstrek είναι αυτό που λέμε πλήρως υβριδική. Σε αυτή τοποθετείται ο νέος ατμοσφαιρικός επίπεδος κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 160 ίππους, μέγιστη ροπή 209 Nm και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.
Ο ένας από αυτούς λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 1,1 kWh. O δεύτερος αποδίδει 120 ίππους, μέγιστη ροπή 270 Nm και δίνει κίνηση στους τροχούς. Τ
Επίσης, δύναται να κάνει το Crosstrek Hybrid αμιγώς ηλεκτρικό για μια μικρή απόσταση, αναλόγως του φορτίου και της υπάρχουσας ενέργειας στον συσσωρευτή κάθε φορά.
Στο Crosstrek Hybrid διατηρείται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης Symmetrical All-Wheel Drive κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν τα μηχανικά διαφορικά και στους δύο άξονες και όχι ο ηλεκτροκινητήρας σε κάποιον από αυτούς. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει ότι η μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου στη συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά 20% μικρότερη από αυτή της έκδοσης του Crosstrek μόνο με τον δίλιτρο boxer. Επίσης, η μέγιστη αυτονομία της φτάνει τουλάχιστον τα 1.000 χλμ. (κατά WLTP) μέχρι τον αναγκαστικό ανεφοδιασμό του με αμόλυβδη βενζίνη.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!