Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φθινοπωρινό ράλι: Ο Παπαδημητρίου νίκησε πανηγυρικά τον αγώνα αλλά ο Αμούτζας κέρδισε το πρωτάθλημα

Φθινοπωρινό ράλι: Ο Παπαδημητρίου νίκησε πανηγυρικά τον αγώνα αλλά ο Αμούτζας κέρδισε το πρωτάθλημα


Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ήταν ένας από τους πιο ενδιαφέροντες αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Τα 59 πληρώματα ξεκίνησαν δυναμικά από την πρώτη κιόλας κατηφορική ειδική διαδρομή στους Βωξίτες. Όλοι διαβασμένοι οδήγησαν στο όριο και γι αυτό οι διαφορές στους χρόνους ήταν μικρές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Κυριακή ο αγώνας εξελίχθηκε σε έναν μονόλογο για τους Ιωάννη Παπαδημητρίου-Χρήστο Κουζιώνη. Ο δύο φορές Πρωταθλητής Ελλάδος, Ιωάννης Παπαδημητρίου, ήταν ταχύτερος στις τέσσερις από τις πέντε διαδρομές της Κυριακής, ελέγχοντας τον συναγωνισμό. Έτσι το δίδυμο με το Skoda Fabia RS Rally2 κέρδισαν πανηγυρικά τον αγώνα όχι όμως και το πρωτάθλημα. Και αυτό γιατί είχαν δύο εγκαταλείψεις στην αγωνιστική χρονιά και έτσι δεν συγκέντρωσαν τους βαθμούς που είχαν οι Γιώργος Αμούτζας-Ηλίας Παναγιωτούνης ( Skoda Fabia Rally2 Evo) οι οποίοι στον αγώνα αυτό τερμάτισαν στη 2η θέση.

Ο νεαρός ηθοποιός δεν πίεσε, κάνοντας αγώνα τακτικής και με τη δεύτερη θέση στον αγώνα, κατέκτησε τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος, παρά τη μικρή του εμπειρία από το χώρο των χωμάτινων ράλλυ. Ο Γιώργος Αμούτζας από τη 2η αγωνιστική χρόνια κέρδισε τον τίτλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άτυχοι στο πρώτο σκέλος, καθώς είχαν κλαταρισμένο ελαστικό που τους κόστισε πολύτιμο χρόνο, οι Γιώργος Κεχαγιάς-Θανάσης Τσιούκας. Ανέβασαν ρυθμό και κέρδισαν την Power Stage και την 3η θέση στο πρωτάθλημα.

Μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Fred Miclotte, οδηγώντας ένα Skoda Fabia RS Rally2 της SXM Competition. Ο Καβαλιώτης οδηγός που ζει μόνιμα στο εξωτερικό έχοντας πάντα στο μπάκετ του συνοδηγού τον Βέλγο Fred Miclotte,  έκανε κακό ξεκίνημα στις πρωινές διαδρομές. Στη συνέχεια βρήκε το ρυθμό του και στο τέλος τερμάτισε στην 4η θέση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με νίκη στην κατηγορία F2 ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ο Πανίκος Πολυκάρπου. Με συνοδηγό τον Γιώργο Βότση, ο 33χρονος οδηγός αγωνίστηκε στο Φθινοπωρινό Ράλλυ, τελευταίο γύρο του θεσμού, έχοντας στα χέρια του το άψογα προετοιμασμένο από τη Shocks Lab, Peugeot 208 Rally4. Το Ελληνοκυπριακό πλήρωμα που μοιράστηκε ένα Peugeot 208 Rally4, άφησε πίσω την ατυχία του Σαββάτου, όπου είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, οδήγησε χωρίς προβλήματα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα και πανηγύρισε τη νίκη στην F2.

Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε η χρονιά για τους Πασχάλη Χατζημάρκο-Μάριο Τσαούσογλου, οι οποίοι κέρδισαν την κατηγορία Rally3, τερματίζοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής. Το δίδυμο που είχε ένα Renault Clio Rally3 στα χέρια του ήταν ταχύτερο στις 4 από τις 6 Ειδικές διαδρομές στην κατηγορία, πανηγυρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη επιτυχία του στη Rally3.

Πρωταθλητές στην κατηγορία αναδείχθηκαν οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, οδηγώντας ένα Ford Fiesta Rally3, οι οποίοι βρέθηκαν στην έκτη θέση του αγώνα.  Όταν είδαν τους κύριους αντιπάλους τους, για τον τίτλο, Πέτρο Παντελή-Πάμπο Λαό, να τίθενται εκτός αγώνα, οι δύο φορές Πρωταθλητές της δικίνητης κατηγορίας έκοψαν ρυθμό και πανηγύρισαν αυτή τους την επιτυχία, πέφτοντας στη θάλασσα της Ιτέας! Το πλήρωμα της Ford Car Center, Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, με το Ford Fiesta Rally3 κέρδισαν τον τίτλο των πρωταθλητών στην κατηγορία Rally3!

Έχοντας μία σταθερή απόδοση και στους τέσσερις αγώνες της χρονιάς, στον τελευταίο γύρο του θεσμού στο Φθινοπωρινό Ράλι, ο Νώντας με τον Γιώργο αξιώθηκαν να στεφθούν πρωταθλητές στην νεοσύστατη κατηγορία Rally3. Η κατάκτηση αυτού του σημαντικού τίτλου ήρθε σε μία σημαδιακή ιστορικά χρονιά, αφού φέτος το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι γιόρταζε την 60η του επέτειο!

Συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών έδωσαν οι έβδομοι γενικής, Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, τερματίζοντας παράλληλα στην τρίτη θέση της κατηγορίας Rally3. Το πλήρωμα του Renault Clio Rally3 αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα πέδησης κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους και δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους της κατηγορίας. Εμφανή σημάδια βελτίωσης στην πρώτη του χρονιά πλήρους εμπλοκής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος έδειξε ο Νίκος Βιγκόπουλος, ο οποίος επέστρεψε πίσω από το τιμόνι του Renault Clio Rally3. Έχοντας για πρώτη φορά δίπλα του τον Δημήτρη Σαΐνη, ο 25χρονος οδηγός κινήθηκε με στόχο τον τερματισμό και τα κατάφερε, ολοκληρώνοντας όγδοος στη δεύτερή του συμμετοχή στον αγώνα της Ιτέας.

Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν οι νικητές της Ν, Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo IX), που μετά τις ατυχίες τους σε Πύργο και Κόρινθο, είδαν και πάλι τη σημαία του τερματισμού. Με τη δεύτερη θέση στη Ν, οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος στην κατηγορία, οδηγώντας ένα Mitsubishi Lancer Evo IX.

Βελτιωμένοι οδηγικά εμφανίστηκαν στην Ιτέα οι Γιώργος Βασιλάκης-Δημήτρης Αμαξόπουλος (Ford Fiesta Rally3) και οι “Flandy”-Κώστας Στεφανής (Ford Fiesta Rally3), οι οποίοι θα τερμάτιζαν ψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν αντιμετώπιζαν κλατάρισμα στην Power Stage του αγώνα.

Πρωταθλητές Ελλάδος στην F2 αναδείχθηκαν οι Χρύσος Παντελή-Βασίλης Κούγιας με Peugeot 208 R2 που τερμάτισαν δεύτεροι στην κατηγορία στο myKTEO 11Ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Έπειτα από την εκπληκτική επίδοσή τους στους Βωξίτες το απόγευμα του Σαββάτου, προτίμησαν να μη ρισκάρουν, έκοψαν ρυθμό και ανταμείφθηκαν! Την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Παλαιοκώστας-Ανδρέας Βίγκος, οι οποίοι οδήγησαν χωρίς άγχος το Peugeot 208 Rally4, αφήνοντας μια θέση πιο πίσω τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη. Με το Ford Fiesta Rally4 στα χέρια του, το δίδυμο πέτυχε την καλύτερη επίδοση της καριέρας του.

Νίκη με τίτλο συνδύασαν στο myKTEO 11ο Φθινοπωρινό Ράλλυ οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οδηγώντας με το πλάι ένα Toyota Starlet KP60. Το πλήρωμα που αντιμετώπισε πρόβλημα με την κρεμαγιέρα του αυτοκινήτου στις πρωινές διαδρομές, τα έλυσε στη συνέχεια και κατέκτησε τη νίκη στην F2 E, γεγονός που του χάρισε και τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος στην κατηγορία. Οι πρωτοπόροι του πρώτου σκέλους, Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας (Toyota Corolla AE101) δεν κατάφεραν να αντισταθούν στην πίεση των νικητών και αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση της F2 E, δίνοντας συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών που έχουν ξεκινήσει από το 2021. Τρίτοι στην κατηγορία ολοκλήρωσαν οι Αριστείδης Μαυραγάνης-Ιορδάνης Τσελεπίδης με Toyota Corolla AE92.

Πολύτιμο χρόνο, αλλά και θέσεις στην κατάταξη κόστισε το κλαταρισμένο ελαστικό το οποίο σταμάτησαν να αλλάξουν οι Αθανάσιος Αθανάσουλας-Βασίλης Μπασιούκας. Στη συνέχεια, όμως, κατάφεραν με αντεπίθεση διαρκείας στις τρεις τελευταίες διαδρομές του αγώνα, να κόψουν πρώτοι το νήμα στην κατηγορία C6. Το πλήρωμα του λευκού Renault Clio Rally5 ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην Power Stage στην πρώτη του απόπειρα με το συγκεκριμένο αγωνιστικό, αντιμετωπίζοντας και προβλήματα με τα φρένα στο τέλος.

Τους ακολούθησαν οι Στέφανος Γιόκαρης-Γιώργος Μουρτζούκος με Toyota Starlet EP91, οι οποίοι με αυτό τους το αποτέλεσμα αναδείχθηκαν Κυπελλούχοι Ελλάδος στην κατηγορία για τη φετινή χρονιά. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Ψύλλος-Κώστας Κόντος (Nissan Micra K11), με τον 18χρονο οδηγό να δείχνει για άλλον έναν αγώνα θετικά δείγματα γραφής. Οι Νίκος Κωτσαδάμ-Παναγιώτης Αλεξίου (Toyota Starlet EP91) και Ιωάννης Παυλοστάθης-Παναγιώτης Κώστας (Peugeot 206) τους ακολούθησαν, στην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα. Στη C3, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας με Ford Escort MKII.

Δεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν στα Ιστορικά οι Παναγιώτης Παραδείσης-Νίκος Μουζάκης, προσφέροντας άφθονο θέαμα με το Ford Escort MKII. Το πλήρωμα κέρδισε όλες τις ειδικές του myKTEO 11ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά οι οποίοι με την Lancia Delta Integrale 16V δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων. Απρόσμενα τρίτοι στα Ιστορικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος με μία Toyota Corolla AE92, ανεβαίνοντας τέσσερις θέσεις την τελευταία διαδρομή του αγώνα! Οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος και Δημήτρης Τρικάρδος-Νίκος Μανούσκος (Ford Escort MKI) τους ακολούθησαν. Έξοδο στα τελευταία χιλιόμετρα είχαν οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Στάθης Βαρδαξής (Porsche 911 Carrera), με αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο και μαζί την τρίτη θέση που κρατούσαν σφιχτά μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Μια σπασμένη ανάρτηση στο Mitsubishi Lancer Evo IX, στέρησε τη χαρά της κατάκτησης του τίτλου στη Ν, από τους Αργύρη Τσούλο-Πάνο Σπυρογιάννη, ενώ και οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νίκος Τσέλλος με ίδιο αυτοκίνητο εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους, καθώς ο κινητήρας παρέδωσε πνεύμα. Από διαφορικό δεν τερμάτισαν οι Ντίνος Αντωνίου-Ευθύμιος Μπουραζάς (Ford Escort MKII), ενώ λίγο πριν το τέλος εγκατέλειψαν οι Ιωάννης Κασίμης-Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris) από σπασμένη ανάρτηση, έχοντας παράλληλα και τρία κλαταρίσματα. Από κινητήρα δεν τερμάτισαν οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης (Ford Escort MKII), με τους Νίκο Σωτηρόπουλο-Βαγγέλη Μούκα (Toyota Yaris) να τίθενται εκτός αγώνα από ρεζερβουάρ καυσίμου. Στο τέλος εγκατέλειψαν οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης (Volkswagen Golf II) από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους με το όμορφο Skoda Felicia οι Δημήτρης Καττής-Ευγενία Βυτινάρου.

Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), με ονομαστικό χορηγό το myKTEO. Τον αγώνα στήριξαν, επίσης η Seajets, η Coral AE, η Gallo SA, η Clevermedia, η Racing Star και οι 4Τροχοί. Στο πλευρό των οργανωτών βρέθηκαν η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.

Νικητές κατηγοριών

Rally3: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

F2: Πανίκος Πολυκάρπου / Γιώργος Βότσης – Peugeot 208 Rally4

F2 E: Αντώνης Δημόπουλος / Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet KP60

C1: Ιωάννης Παπαδημητρίου/ Μανώλης Μακρινός – Skoda Fabia RS Rally2

C2: Πασχάλης Χατζημάρκος / Μάριος Τσαούσογλου – Renault Clio Rally3

Ν: Πάνος Ισμαήλος / Κωνσταντίνος Σούκουλης – Mitsubishi Lancer Evo IX

C3: Γιώργος Χατζηγάκης / Ιωάννης Τόλιας – Ford Escort MKII

C4: Αντώνης Δημόπουλος / Ευθύμιος Σκαλτσάς – Toyota Starlet KP60

C5: Πανίκος Πολυκάρπου / Γιώργος Βότσης – Peugeot 208 Rally4

C6: Αθανάσιος Αθανάσουλας / Βασίλης Μπασιούκας – Renault Clio Rally5

Ιστορικά: Παναγιώτης Παραδείσης / Νίκος Μουζάκης – Ford Escort MKII

Ιστορικά – Κατ. 1+2: Δημήτρης Τρικάρδος / Νίκος Μανούσκος – Ford Escort MKI

Ιστορικά – Κατ. 3: Παναγιώτης Παραδείσης / Νίκος Μουζάκης – Ford Escort MKII

Ιστορικά – Κατ. 4: Αλέξανδρος Χριστοδούλου / Θανάσης Σαμαράς – Lancia Delta Integrale 16V

Legends: Στέφανος Γιόκαρης / Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

Legends F2: Στέφανος Γιόκαρης / Γιώργος Μουρτζούκος – Toyota Starlet EP91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έχουν ολοκληρωθεί οι εκλογικές διαδικασίες για την ανάδειξη νέων διοικητικών συμβουλίων σε ορισμένα από τα επιμελητήρια. Οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει από τις 15 Νοεμβρίου,...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Με 39 Ελληνοαμερικανούς που εκπροσωπούνται η ομογένεια στο Κογκρέσο και στις τοπικές γερουσίες, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών. Η ενισχυμένη παρουσία...