Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp

Το Renault Rafale E-Tech plug-in hybrid των 300hp


Την πιο ισχυρή έκδοση παραγωγής παρουσιάζει η Renault. Το Rafale E-Tech 4×4 300hp ενσωματώνει το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 0,7λίτρα/100 χλμ., παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνούν τα 5,8λίτρα/100χλμ. ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει φθάσει στα 230 Nm. Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις.

Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), επιταχύνοντας στα 0 – 100 χλμ./ώρα σε 6.4 δευτ. (σε σχέση με τα 8.9δευτ. της έκδοσης 200 hp E-Tech hybrid).

Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine διαφέρει από την έκδοση Esprit Alpine χάρη στο καινοτόμο σύστημα έξυπνης αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης, με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ. Αυτό το σύστημα που ονομάζεται «ενεργή ανάρτηση με κάμερα πρόβλεψης» λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα και τις αντιδράσεις του οδηγού, ρυθμίζοντας το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης , όπως για παράδειγμα σε περίπτωση αύξησης της ταχύτητας ή της παρουσίας τυχόν εμποδίων στην πορεία του αυτοκινήτου.

Open Image Modal

Επίσης, ειδικά για την έκδοση Rafale Atelier Alpine, το μενού «Chassis Control» στην οθόνη πολυμέσων, δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του συστήματος 4Control Advanced, το προφίλ απόσβεσης και τις γωνίες που στρέφουν οι πίσω τροχοί, με τρεις τρόπους: Comfort, για τις καθημερινές διαδρομές, ειδικά στην πόλη, Dynamic για τον ιδανικό συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και απόσβεσης και Sport, για κράτημα και οδηγική απόλαυση.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Μαγαζίνο

SKG calling … και η Μαρίνα ήταν εκεί! Η Μαρίνα Σάττι κατέκτησε και τη Θεσσαλονίκη τo Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου με μια μεγαλειώδη sold out συναυλία...

Αθλητικά

Ντεμπούτο στο Champions League έκανε το βράδυ της Τετάρτης ο Χρήστος Τζόλης. Ο Έλληνας εξτρέμ, που το καλοκαίρι μετεγγράφηκε στην Μπριζ πήρε το «βάπτισμα...

Κόσμος

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κήρυξε η πρόεδρος του Περού, Ντίνα Μπολουάρτε, τρεις περιφέρειες της χώρας που επλήγησαν από τις δασικές πυρκαγιές των τελευταίων μηνών,...

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό πενταθέσιο Ford Explorer ανοίγει το δρόμο για την έλευση μιας νέας σειράς τολμηρών, εμβληματικών EV της αμερικανικής...