Πώς τα πάει η γερμανική αγορά αυτοκινήτου τον Φεβρουάριο του 2024; Τι μας λένε τα τρέχοντα στοιχεία για το απόθεμα αυτοκινήτων για τις προτιμήσεις των αγοραστών αυτοκινήτων; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εξακολουθούν να έχουν ζήτηση; Οι νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων της KBA δίνουν απαντήσεις.
- Ενημέρωση: Το VW Golf είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο
- Ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: μερίδιο τον Φεβρουάριο 15 τοις εκατό χαμηλότερο από ό,τι τον ίδιο μήνα πέρυσι
- Η VW παραμένει το αδιαμφισβήτητο νούμερο 1 μεταξύ των κατασκευαστών
- Ετήσιος απολογισμός: ο αριθμός των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε ελάχιστα
Πρώτα τα κακά νέα: σύμφωνα με την ανάλυση της Ομοσπονδιακής Αρχής Αυτοκινήτων (KBA) για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο του 2024, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένουν το προβληματικό παιδί της γερμανικής αγοράς αυτοκινήτου.
Επιπλέον, οι μέσες εκπομπές CO₂ των νέων ταξινομήσεων τον Φεβρουάριο αυξήθηκαν κατά +2,5% στα 122,8 g/km.
Αύξηση των νέων ταξινομήσεων τον Φεβρουάριο 2024
Υπάρχουν όμως και θετικές τάσεις: Τον Φεβρουάριο του 2024 ταξινομήθηκαν στη Γερμανία συνολικά 217.388 νέα επιβατικά αυτοκίνητα.
Σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι (Φεβρουάριος 2023), πρόκειται για αύξηση κατά περισσότερα από 11.000 οχήματα
Νέες ταξινομήσεις κατά τη διάρκεια του έτους
Εξετάζοντας την εξέλιξη των τελευταίων μηνών, η εικόνα είναι μάλλον μικτή.
Τον Ιανουάριο, οι νέες ταξινομήσεις ήταν σημαντικά χαμηλότερες από το επίπεδο του προηγούμενου μήνα Δεκεμβρίου, ενώ τον Φεβρουάριο υπήρχαν λίγο λιγότερα από 4.000 οχήματα περισσότερα από ό,τι τον Ιανουάριο.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: προβληματικό παιδί και τον Φεβρουάριο
Η ακύρωση της πριμοδότησης αγοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζει να έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις των αυτοκινήτων με μπαταρία.
Τον Φεβρουάριο ταξινομήθηκαν μόλις 27.500 αυτοκίνητα με αμιγώς μπαταρία (BEV). Αυτό ήταν περισσότερο από 15% λιγότερο από ό,τι τον ίδιο μήνα πέρυσι.
Νέες ταξινομήσεις: Κινητήρες εσωτερικής καύσης
Αντίθετα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης σημείωσαν κέρδη. Τον Φεβρουάριο, 77.106 νέα αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με κινητήρα βενζίνης.
Πρόκειται για αύξηση 2,3% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Το μερίδιό τους στις νέες ταξινομήσεις ήταν 35,5%.
42.153 αυτοκίνητα ήταν πετρελαιοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 9,7% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2023, αντιπροσωπεύοντας το 19,4%.
Το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο σύνολο των νέων ταξινομήσεων μειώθηκε κατά σχεδόν μια ολόκληρη ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με πέρυσι, στο 12,6% τον Φεβρουάριο.
Οι πιο δημοφιλείς μάρκες τον Φεβρουάριο του 2024
Για άλλη μια φορά, η VW παραμένει ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής αυτοκινήτων με 18,6% του συνόλου των νέων ταξινομήσεων.
Η Mercedes και η BMW ακολουθούν με μεγάλη απόσταση. Οι Βαυαροί βελτιώθηκαν κατά μία θέση.
Η Škoda – ο κατασκευαστής που κατείχε ακόμη την τρίτη θέση τον Ιανουάριο – βρίσκεται τώρα στην τέταρτη θέση.
Το VW Golf είναι το νούμερο 1 μοντέλο
Όσον αφορά τα πιο δημοφιλή μοντέλα, η VW υπερασπίστηκε και πάλι την πρώτη θέση της με το Golf.
Το Tesla Model Y έκανε άλμα στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενο από το VW Tiguan, ένα άλλο μοντέλο του ομίλου Volkswagen.
Εναλλακτικοί τρόποι οδήγησης: οι πρωτοπόροι τον Φεβρουάριο
Υπήρξαν δύο αλλαγές μοντέλων σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα στην κατάταξη των πιο ταξινομημένων μοντέλων σύμφωνα με τους εναλλακτικούς τύπους κίνησης: η Porsche Cayenne κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των plug-in υβριδικών τον Φεβρουάριο του 2024, ακολουθούμενη από το Audi A4 μεταξύ των υβριδικών οχημάτων.
Πληθυσμός αυτοκινήτων το 2024: τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα προηγούνται κατά πολύ
Με 60.680.636 ταξινομημένα μηχανοκίνητα οχήματα (μηχανοκίνητα οχήματα), ο πληθυσμός οχημάτων στη Γερμανία την 1η Ιανουαρίου 2024 ήταν κατά +0,9% υψηλότερος από τον αντίστοιχο αριθμό του προηγούμενου έτους.
Τα επιβατικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν αναμφίβολα το μεγαλύτερο μερίδιο του αποθέματος με περίπου 49,1 εκατομμύρια οχήματα. Ένα στα τρία αυτοκίνητα ήταν ταξινομημένο σε γυναίκα.
Περίπου το 88,3 τοις εκατό του συνόλου των επιβατικών αυτοκινήτων ήταν ταξινομημένα σε ιδιώτες.
Το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει χαμηλό
Το μερίδιο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στο συνολικό αριθμό όλων των επιβατικών αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί στη Γερμανία είναι χαμηλό.
Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Αρχή Μηχανοκίνητων Μεταφορών (KBA), το ποσοστό αυτό ήταν 2,9 τοις εκατό (ηλεκτρονικά αυτοκίνητα) και 1,9 τοις εκατό (plug-in υβριδικά) την 1η Ιανουαρίου 2024.
Η σημαντική αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία από το 2017 έχει κάπως εξομαλυνθεί το 2023 λόγω της λήξης των επιδοτήσεων, αλλά εξακολουθεί να είναι σημαντική.
Οι εμπειρογνώμονες της ADAC σημειώνουν ότι τα νέα οχήματα σχεδιάζονται ολοένα και περισσότερο ως ήπια υβριδικά και, ως εκ τούτου, δεν αναφέρονται πλέον στις στατιστικές ως αμιγώς πετρελαιοκίνητα ή βενζινοκίνητα οχήματα, αλλά ως υβριδικά.
Αυτό οδηγεί σε μείωση του αριθμού των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων, η οποία αντισταθμίζεται σε μεγάλο βαθμό από την αύξηση των υβριδικών οχημάτων.
Από καθαρά τεχνική άποψη, ένα ήπιο υβριδικό όχημα είναι ένα όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης που υποστηρίζεται επιπλέον από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση είναι δυνατή μόνο σε περιορισμένο βαθμό στην καλύτερη περίπτωση με ένα ήπιο υβριδικό όχημα.
Για να γίνουν και πάλι πιο εύστοχες οι στατιστικές, στο μέλλον τα υβριδικά οχήματα θα πρέπει να διακρίνονται σε ήπια και πλήρη υβριδικά οχήματα και αυτά θα πρέπει επίσης να διακρίνονται σε υβριδικά οχήματα βενζίνης και ντίζελ.
GRland.info – Μην μαθαίνεις τα νέα τελευταίος!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!