Τα σύγχρονα οχήματα μπορούν να δουν τον κόσμο γύρω τους και να ανιχνεύσουν σήμανση λωρίδων, οδικές πινακίδες, άλλα αυτοκίνητα και πεζούς.
Οι αισθητήρες και το λογισμικό έχουν αλλάξει ριζικά και την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Τώρα ένας νέος κανόνας από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA). Θα επιβάλει την αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, με αυξημένα πρότυπα, στα νέα οχήματα.
Ο νέος κανόνας, θα απαιτούσε έως το 2029, όλα τα νέα ελαφρά οχήματα που πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες να διαθέτουν τρεις τεχνολογίες. Προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης για πεζούς.
Σύμφωνα με τα μαθηματικά του NHTSA, η επιβολή της τεχνολογίας θα σώσει τουλάχιστον 360 ζωές το χρόνο. Αλλα και θα αποτρέψει τουλάχιστον 24.000 τραυματισμούς. Απαριθμεί επίσης συγκεκριμένες συνθήκες, υπό τις οποίες τα συστήματα πρέπει να μπορούν να λειτουργούν.
Απαιτεί όλα τα αυτοκίνητα να μπορούν να σταματούν με ταχύτητες έως και 100 χλμ την ώρα για να αποφευχθεί η σύγκρουση. Πρέπει επίσης να εντοπίζει τους πεζούς κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας. Θα απαιτήσει επίσης το σύστημα να ενεργοποιεί τα φρένα σε ταχύτητες έως και 145 χλμ την ώρα. Αλλα και όταν ανιχνεύει επικείμενη σύγκρουση με άλλο όχημα. Και σε ταχύτητες έως 73 χλμ με πεζό.
Πηγή: Motor1.com
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!