Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τέλος οι πινακίδες στο πλάι για τις Alfa Romeo – Πλέον μόνο στο κέντρο λόγω… πεζών

Τέλος οι πινακίδες στο πλάι για τις Alfa Romeo – Πλέον μόνο στο κέντρο λόγω… πεζών


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι μετατοπισμένες στο πλάι πινακίδες ήταν αρχικά μια σχεδιαστική λύση της Alfa Romeo για να διατηρήσει τις γραμμές της εμβληματικής μάσκας της. Η ιδέα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην κομψή Giulietta Spider το 1955. Τις επόμενες δεκαετίες, τα mainstream μοντέλα των δεκαετιών ’70, ’80 και ’90 παρουσίασαν κεντρικά τοποθετημένες πινακίδες κυκλοφορίας λόγω των στενότερων γριλιών που φιλοξενούσαν πιο ογκώδεις προφυλακτήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, η τάση αυτή αναζωπυρώθηκε με το σεντάν 156 το 1997 και από τότε αποτελεί σταθερό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της Alfa Romeo – μέχρι την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου μικρομεσαίου SUV Junior.

Ο Mesonero-Romanos αναγνώρισε τη σημασία του στιλιστικού χαρακτηριστικού για ορισμένους φίλους της μάρκας: «Κάποιοι σκληροπυρηνικοί Alfisti, που πιστεύουν ότι μια Alfa Romeo δεν είναι Alfa Romeo αν δεν έχει την πινακίδα στο πλάι, δεν θα είναι ευχαριστημένοι, αλλά υπάρχουν πολλές όμορφες Alfa Romeo στην ιστορία που έχουν την πινακίδα στη μέση: Έχω μια Alfetta και μια Giulia του 1968 που έχουν κεντρική πινακίδα και είναι πανέμορφες».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Alfa Romeo πλέον είναι υποχρεωμένη να αποχαιρετήσει τις χαρακτηριστικές πλαϊνές μπροστινές πινακίδες κυκλοφορίας στα μελλοντικά μοντέλα της, ως συμμόρφωση στους αυστηρότερους κανονισμούς για την ασφάλεια των πεζών.

Ο Alejandro Mesonero-Romanos, επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, εξήγησε: «Δεν μπορούμε πλέον να βάλουμε την πινακίδα κυκλοφορίας στο πλάι λόγω των κανονισμών  για την ασφάλεια των πεζών». Ο Ισπανός σχεδιαστής, ο οποίος στο παρελθόν εργάστηκε σε αυτοκίνητα για τη Renault και τη Seat πριν ενταχθεί στην ιταλική μάρκα το 2021, σημείωσε: «Αυτό θα μας επιτρέψει να έχουμε συμμετρία ούτως ή άλλως, οπότε είμαι χαρούμενος – είμαι ένας από τους τύπους που τους αρέσει η πινακίδα στη μέση».

Η Alfa Romeo επιβεβαίωσε ότι η νέα Stelvio θα κάνει το ντεμπούτο της το 2025, ακολουθούμενη από τη Giulia το 2026. Και οι δύο θα κινούνται στην ίδια πλατφόρμα STLA Large χρησιμοποιώντας πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης έχοντας την πινακίδα, αναγκαστικά στο κέντρο.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης KOVE FACTORY RACING TEAM WSBK-SSP 300 Jerez 2024 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Kove Racing Team έγραψε ιστορία στον τελευταίο γύρο του WSBK-SSP300...

Οικονομία

Σε καταρχήν συμφωνία κατέληξε η Tupperware Brands Corporation με μια ομάδα των δανειστών της, συμπεριλαμβανομένων των Stonehill Capital Management Partners και Alden Global Capital,...

Πολιτική

«O Στέφανος Κασσελάκης συνεχίζει να αυτοπαρουσιάζεται ως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, αρνούμενος να αποδεχθεί τη δημοκρατική, ξεκάθαρη και καταστατικά άψογη απόφαση της Κ.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ...

Οικονομία

Σε αρνητικό έδαφος έχει περάσει η χρηματιστηριακή αγορά, υποχωρώντας κάτω από τα επίπεδα των 1.410 μονάδων, παρά την αρχική προσπάθεια ανοδικής αντίδρασης. O Γενικός...