Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Turkish Aerospace Industries, Temel Kotil, το σε φόρμα ιπτάμενης πτέρυγας, μη επανδρωμένο ANKA-3, που έχει ήδη εμφανιστεί ως μονοκινήτηριο τζετ, θα εξελιχθεί και σε δικινητήρια έκδοση ώστε να αποκτήσει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης.
Στην εξελιγμένη εκδοχή, το ANKA-3 θα μπορεί να μεταφέρει περισσότερο οπλικό φορτίο, αλλά το κυριότερο να πετά ως “συνοδευτικό” του τουρκικού μαχητικού Kaan. Το ANKA-3 έχει ήδη στη σχεδίαση του χαρακτηριστικά stealth, δηλαδή χαμηλού ίχνους στο ραντάρ, με εσωτερική αποθήκη οπλισμού, οπότε θεωρείται ότι ταιριάζει να συνοδεύει το Kaan.
Μάλιστα ο κινητήρας που θα χρησιμοποιηθεί προβλέπεται να είναι ο υπό ανάπτυξη τουρμποφάν TF10000, της Turkish Engine Industries (θυγατρική της Turkish Aerospace), ο οποίος θα παράγει με μετάκαυση 10.000 λίβρες ώση και 6.000 λίβρες χωρίς μετάκαυση.
Στη σημερινή, μονοκινήτηρια εκδοχή του, το ANKA-3 μπορεί να μεταφέρει έως 750 κιλά ωφέλιμου φορτίου, όπως πυραύλους cruise SOM-J και κατευθυνόμενες βόμβες.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!