Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ποιοι πετούν έξω από την πόλη τα diesel αυτοκίνητα -Το νέο μέτρο που προκαλεί αντιδράσεις

Ποιοι πετούν έξω από την πόλη τα diesel αυτοκίνητα -Το νέο μέτρο που προκαλεί αντιδράσεις


Κλειστές πόρτες έχουν αρχίσει να συναντούν στις ευρωπαϊκές πόλεις τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, προς απογοήτευση των ιδιοκτητών τους.

Πλήρως ανεπιθύμητα έχουν αρχίσει να γίνονται τα ρυπογόνα αυτοκίνητα στα κέντρα των ευρωπαϊκών πόλεων οι οποίες έχουν αρχίσει να θέτουν αυστηρούς περιορισμούς στην κυκλοφορία τους, εφαρμόζοντας το μέτρο ο «ρυπαίνων πληρώνει».

Μία από τις πόλεις που έχουν υψώσει απαγορευτικό στα ρυπογόνα οχήματα είναι το Λονδίνο, μέσω της ULEZ (Ultra Low Emission Zone), μιας μεγάλης ζώνης όπου απαγορεύεται η είσοδος -μεταξύ άλλων- των diesel οχημάτων που είναι Euro 5 και κάτω.

δρόμοι λονδίνου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για μια απαγόρευση που έχει προκαλέσει πονοκεφάλους στους ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων, με πολλούς να έχουν εναντιωθεί έντονα στην επιβολή αυτού του μέτρου.

Και ας μην έφτανε η συγκεκριμένη απαγόρευση, το Λονδίνο φαίνεται αποφασισμένο να σφίξει ακόμα περισσότερο τη θηλιά γύρω από το λαιμό των diesel οχημάτων.

Αυτό διότι πριν από λίγες, η τοπική αυτοδιοίκηση της περιοχής Haringey στο βόρειο Λονδίνο, επέβαλε οριζόντια αύξηση των τελών στάθμευσης στους ιδιοκτήτες diesel οχημάτων, ανεξαρτήτως της κατηγορίας εκπομπών ρύπων Euro που ανήκει το κάθε αυτοκίνητο.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε οι οδηγοί των πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα πρέπει να πληρώνουν 25% περισσότερα χρήματα προκειμένου να αφήνουν τα οχήματά τους σε χώρους στάθμευσης, αλλά και στις επί πληρωμή θέσεις στάθμευσης στους δρόμους.

πάρκινγκ

Το μέτρο που ισχύει από την 1η Μαρτίου ήδη έχει σηκώσει θύελλα αντιδράσεων, με τον Luke Bosdet, έναν εκπρόσωπο της βρετανικής Ένωσης Αυτοκινήτων (ΑΑ) να κάνει λόγο για ένα εισπρακτικό μέτρο, ντυμένο με περιβαλλοντικό μανδύα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι δεν είναι μόνο η περιοχή Haringey που έχει εξαντλήσει την αυστηρότητά της στα ρυπογόνα οχήματα. Στην περιοχή Lambeth το κόστος για μια άδεια στάθμευσης είναι κατά 100 λίρες ακριβότερο για τα diesel αυτοκίνητα, ενώ στην περιοχή Greenwich το κόστος στάθμευσης στον δρόμο για τα πετρελαιοκίνητα φτάνει έως και τις 7 λίρες/ώρα, συγκριτικά με τις 0,70 λίρες που καταβάλουν τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η Jaguar έχει εγείρει μεγάλη συζήτηση γύρω από το όνομα της, τις τελευταίες ημέρες. Αρχικά με την κατάργηση της τωρινής γκάμας...

ΕΛΛΑΔΑ

Και σήμερα, Τρίτη 3 Δεκεμβρίου, θα παραμείνει κλειστή η σιδηροδρομική σήραγγα των Τεμπών που πλημμύρισε από την κακοκαιρία, με αποτέλεσμα την διακοπή της γραμμής...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Την τελευταία της πνοή άφησε σε ηλικία 55 ετών η Ίλκε Βιλούντα. Τα αίτια του θανάτου της δεν ανακοινώθηκαν, όμως σύμφωνα με τα γερμανικά...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Δεύτερο «όχι» στην αστρονομική αμοιβή του Έλον Μασκ από αμερικανό δικαστή, ο οποίος απέρριψε μία ακόμα προσπάθεια της Tesla να απονείμει στον CEΟ της...