Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέντε λάθη που πληγώνουν το χειροκίνητο κιβώτιο και άλλα τόσα που «σκοτώνουν» το αυτόματο

Πέντε λάθη που πληγώνουν το χειροκίνητο κιβώτιο και άλλα τόσα που «σκοτώνουν» το αυτόματο


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Υπάρχουν οι φανατικοί που στηρίζουν το χειροκίνητο κιβώτιο, υπάρχουν όμως και οι οδηγοί που επιλέγουν την πιο ξεκούραστη οδήγηση που μόνο ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να προσφέρει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα δεν θα αναφερθούμε στο ποιο είναι καλύτερο ή χειρότερο, αλλά στα λάθη που «τρώνε» χρόνια από το σύστημα μετάδοσης και φέρνουν το συνεργείο πιο κοντά. Ένα συνεργείο που εάν η αιτία επίσκεψης είναι το κιβώτιο σχέσεων, τότε η τελική τιμή θα είναι άκρως τσουχτερή.

Χειροκίνητο

  • Ποτέ δεν βάζουμε όπισθεν ενώ το όχημα κινείται ακόμα, ή έχει ανεβασμένες στροφές ο κινητήρας.
  • Είσαι στο φανάρι, το οποίο είναι ακόμα κόκκινο, αλλά από τη βιασύνη σου έχει κουμπώσει 1η και περιμένεις με πατημένο συμπλέκτη; Μέγα λάθος.
  • Το δεξί χέρι αντί να είναι στο τιμόνι, ξεκουράζεται πάνω στον λεβιέ. Ασυναίσθητα ασκείται πίεση που προκαλεί με τον καιρό φθορά.
  • Η υπερβολική χρήση του συμπλέκτη, είναι κάτι φυσιολογικό και σχεδόν αναμενόμενο για έναν νέο άπειρο οδηγό που φοβάται μην του σβήσει. Όμως για έναν οδηγό που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι πάνω από 6 μήνες, η επαφή με τον συμπλέκτη θα πρέπει να είναι η λιγότερο δυνατή.
  • Κατά την προσπέραση, είναι προτιμότερο να κατεβάσουμε ταχύτητα στο κιβώτιο, παρά να διατηρήσουμε την ήδη υπάρχουσα και να βυθίσουμε το πεντάλ του γκαζιού στο πάτωμα. Πατώντας έντονα το γκάζι σε μία ταχύτητα που έχει «κρεμάσει» δημιουργούμε εντονότερο ζόρισμα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Αυτόματο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

  • Ποτέ δεν πρέπει να επιλέγεται η «νεκρά» ενώ το όχημα είναι εν κινήσει.
  • Όπως και στο χειροκίνητο, δεν επιλέγουμε όπισθεν εάν το όχημα δεν έχει σταματήσει τελείως.
  • Δεν βάζουμε «νεκρά» κατά την παραμονή στο φανάρι.
  • Η θέση «P» πρέπει να επιλέγεται μόνο εάν το όχημα είναι πλήρως ακινητοποιημένο.
  • Όπως και ο κινητήρας, έτσι και το κιβώτιο, χρειάζεται λίγα λεπτά για να πιάσει σωστή θερμοκρασία εάν το όχημα ήταν σταθμευμένο. Είναι συνετό τα πρώτα 1-2χλμ. οδήγησης να αποφύγετε τις απότομες γκαζιές.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Η δημοσιονομική υπευθυνότητα είναι το μήνυμά μας προς τις αγορές, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξη που...

Μαγαζίνο

Η Αθηνά Οικονομάκου βρέθηκε καλεσμένη σε γενέθλια το βράδυ της Πέμπτης (24/10) στο κέντρο της Αθήνας και έκανε δηλώσεις στους δημοσιογράφους των ψυχαγωγικών εκπομπών....

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Νεκτάριου Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Λαμβάνοντας το βραβείο ότι είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο Adventure της KTM, η KTM 1390 SUPER ADVENTURE...

Συνταγές

Προσθήκη στα αγαπημένα Φέρνοντας την επανάσταση στην καθημερινότητα, τα καινοτόμα οικιακά σκεύη, είδη κουζίνας και σερβιρίσματος της Bugatti συνδυάζουν τη λειτουργικότητα με την επιθυμία....