Connect with us

Hi, what are you looking for?

Τεχνολογία

Ο πρώην επικεφαλής του PlayStation εξηγεί το πρόβλημα των αποκλειστικών παιχνιδιών

Ο πρώην επικεφαλής του PlayStation εξηγεί το πρόβλημα των αποκλειστικών παιχνιδιών


Τον τελευταίο καιρό έχει γίνει πρώτο θέμα συζήτησης στην gaming βιομηχανία το μέλλον των αποκλειστικών κυκλοφορίων. Συγκεκριμένα, είδαμε την Microsoft να φέρνει αποκλειστικά παιχνίδια του Xbox από εσωτερικές της ομάδες στο Switch και στο PlayStation. Παράλληλα, η Sony κυκλοφόρησε ταυτόχρονα μια μεγάλη αποκλειστικότητα του PS5 και στο PC, ανακοινώνοντας εν τω μεταξύ ακόμη περισσότερες μεταφορές αγαπημένων της τίτλων για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Τώρα, το δικό του λιθαράκι σε αυτή τη συζήτηση ήρθε να βάλει ο Shawn Layden, ο οποίος εγαζόταν για 30 χρόνια στο PlayStation και ήταν μάλιστα και επικεφαλής της SIE America για ένα διάστημα, όπως και υπεύθυνος των Worldwide Studios.

Μιλώντας, λοιπόν, στο GamesBeat, ο πρώην επικεφαλής του PlayStation εξήγησε ότι η αποκλειστική διάθεση ενός παιχνιδιού σε μια μόνο πλατφόρμα είναι μεγάλο πρόβλημα όταν το κόστος παραγωγής έχει φτάσει στα σημερινά δυσθεώρητα επίπεδα.

“Όταν το κόστος ενός παιχνιδιού ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια δολάρια, η αποκλειστικότητα είναι η αχίλλειος πτέρνα σου. Μειώνει την απευθυνόμενη αγορά. Ιδιαίτερα όταν βρίσκεστε στον κόσμο των live service παιχνιδιών ή των free-to-play. Μια άλλη πλατφόρμα είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος να κάνεις μεγαλύτερο το χωνί, να φέρεις περισσότερους ανθρώπους μέσα.

Στον κόσμο των free-to-play, όπως γνωρίζουμε, το 95% των ανθρώπων δεν θα ξοδέψει ποτέ ούτε δεκάρα. Η επιχείρηση έχει να κάνει με το conversion. Πρέπει να βελτιώσετε αυτές τις πιθανότητές σας λοιπόν, κάνοντας μεγαλύτερο το χωνί. Το Helldivers 2 το έδειξε αυτό για το PlayStation, το οποίο ταυτόχρονα βγήκε και για PC. Έκανε μεγαλύτερο αυτό το χωνί. Έφερε περισσότερους ανθρώπους μέσα”.

Ο Layden, βέβαια, εξήγησε ότι με τα signle player παιχνίδια δεν υπάρχει η ίδια πίεση να κυκλοφορήσουν σε πολλαπλές πλατφόρμες. Ωστόσο, επισήμανε ότι αν το budget αγγίζει τα 250 εκατομμύρια δολάρια και πάλι οι εταιρίες θέλουν να πουλάνε σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, ακόμη και αν πρόκειται για μόλις 10% περισσότερους. Πάνω σε αυτό, πρόσθεσε:

“Η παγκόσμια εγκατεστημένη βάση για τις κονσόλες – αν ανατρέξετε στο PS1 και όλα τα υπόλοιπα, όπου και αν το δείτε, το άθροισμα των κονσολών που υπάρχει εκεί έξω δεν ξεπερνά ποτέ τα 250 εκατομμύρια. Απλά δεν τα ξεπερνάει.

Τα δολάρια έχουν αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου. Αλλά το βλέπω αυτό και βλέπω ότι απλά παίρνουμε περισσότερα χρήματα από τους ίδιους ανθρώπους. Αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η οποία έκανε πολλές εταιρείες να επενδύσουν υπερβολικά. Κοιτάξτε τα νούμερά μας, ανεβαίνουν! Πρέπει να κυνηγήσουμε αυτόν τον πύραυλο!”

Για περισσότερα μπορείτε να βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη πατώντας εδώ.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Τεχνολογία

Η κυβερνοασφάλεια αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν επιχειρήσεις, φορείς και κυβερνήσεις σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Με την ψηφιοποίηση υπηρεσιών...

Συνταγές

Προσθήκη στα αγαπημένα Πώς μπορούμε να ξαναζεστάνουμε μια λαχταριστή μερίδα μακαρόνια και να μοιάζει σαν να τη βγάλαμε μόλις από την κατσαρόλα; Με λίγα...

ΕΛΛΑΔΑ

Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε λίγο μετά τις έξι το πρωί στη λεωφόρο Μαραθώνος στο ύψος της συμβολής της με την Χρυσοστόμου Σμύρνης, στην περιοχή...

Τεχνολογία

Καθώς πλησιάζουμε στη φετινή Black Friday, το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός της χρονιάς, τα Public ετοίμασαν και φέτος έρευνα με τις αγορές-πρωταγωνιστές της περσινής Black...