Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι προδιαγραφές των κινητήρων του MotoGP™ παγώνουν για το 2026

Οι προδιαγραφές των κινητήρων του MotoGP™ παγώνουν για το 2026


του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως είναι γνωστό από το 2027 το MotoGP™ μπαίνει σε μια νέα εποχή, με πολύ μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς και με νέο κυβισμό στα 850 κ.εκ., από 1000 κ.εκ. που είναι σήμερα. Έτσι οι κατασκευαστές μοτοσικλετών που συμμετέχουν στο κορυφαία άθλημα του μηχανοκίνητου κόσμου, πρέπει ήδη να αρχίσουν να σχεδιάζουν και να δοκιμάζουν τους νέους κινητήρες και τις νέες μοτοσυκλέτες, μια διαδικασία που χρειάζεται χρόνο και κυρίως χρήμα.

Έτσι εν όψει των νέων μοτοσυκλετών που έρχονται το 2027, η Επιτροπή των Grand Prix συμφώνησε να παγώσει τις προδιαγραφές για την προηγούμενη σεζόν

Οι προδιαγραφές του κινητήρα στο MotoGP™ θα παγώσουν για το 2026, πράγμα που σημαίνει ότι τα εργοστάσια πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσουν τα σχέδια κινητήρων του 2025 και για την επόμενη σεζόν. Η Επιτροπή των Grand Prix ενέκρινε την πρόταση προκειμένου να ελεγχθεί το κόστος και να διατηρηθούν όσο το δυνατόν ισότιμοι όροι, πριν το MotoGP™ αλλάξει σε νέες μοτοσυκλέτες το 2027.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτές οι νέες μοτοσυκλέτες θα κάνουν το MotoGP™ ασφαλέστερο, πιο βιώσιμο και ακόμα πιο θεαματικό και θα περιλαμβάνουν εντελώς νέες προδιαγραφές κινητήρα. Το πάγωμα της ανάπτυξης την προηγούμενη σεζόν διατηρεί το κόστος ελεγχόμενο για όλους, επιτρέποντας στα εργοστάσια να επικεντρωθούν στα νέα τους σχέδια για το 2027.

Οι μοναδικές εξαιρέσεις από το πάγωμα θα είναι για την ασφάλεια ή την αξιοπιστία και για οποιονδήποτε κατασκευαστή στην κατάταξη D. Εδώ να θυμίσουμε ότι υπάρχει κατάταξη των κατασκευαστών ανάλογα με την απόδοση και τις επιδόσεις, σε Α, Β, C και D.

Διορθώσεις για ασφάλεια ή αξιοπιστία ή αποδεδειγμένη μη διαθεσιμότητα εξαρτημάτων, ενδέχεται να επιτρέπονται για οποιονδήποτε κατασκευαστή που δεν αυξάνει την απόδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για εργοστάσια στην κατάταξη παραχώρησης D, το πάγωμα των προδιαγραφών κινητήρα δεν θα ισχύει εκτός εάν αλλάξουν κατάταξη. Η προδιαγραφή για αυτά θα παραμείνει δωρεάν όπως είναι τώρα, επιτρέποντας σε όσους έχουν μεγαλύτερο έλλειμμα απόδοσης ως προς την κορυφή να συνεχίσουν να εργάζονται σε βασικούς τομείς των κινητήρων τους.

Στην πράξη λοιπόν οι Honda και Yamaha που υστερούν σημαντικά σε σχέση με τους τρεις Ευρωπαίους κατασκευαστές, Ducati, KTM, Aprilia, θα μπορούν να κάνουν βελτιώσεις και μέσα στο 2025 και το 2026, εκτός αν πάρουν τα καλά αποτελέσματα που θα τους βγάλουν από την κατάταξη D. Για τους τρεις Ευρωπαίους κατασκευαστές το περιθώριο εξέλιξης είναι μικρό, καθώς τον Φεβρουάριο του 2025 θα κληθούν να σφραγίσουν τους κινητήρες της χρονιάς, στον πρώτο Αγώνα του 2025, οπότε ουσιαστικά ό,τι κάνουν θα γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή και έπειτα με αυτές τις προδιαγραφές κινητήρων θα φτάσουν μέχρι το τέλος του 2026!

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Στα Ιωάννινα βρίσκεται για την πανηπειρωτική σύσκεψη που διοργανώνει η Κομματική Οργάνωση Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας του ΚΚΕ ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Στην ομιλία του ο Γραμματέας της...

Μαγαζίνο

Καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega βρέθηκε ο Δημήτρης Παπανώτας. Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε για το διάστημα που έμεινε δίπλα στο ΣΥΡΙΖΑ και...

Κόσμος

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν θα υποδεχθεί από μεθαύριο Τρίτη 22η ως την 24η Οκτωβρίου πάνω από 20 ξένους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων, στο...

ΕΛΛΑΔΑ

Συνελήφθησαν  την Παρασκευή 18/10, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Παιονίας, στη Θεσσαλονίκη, ένας 35χρονος ελληνικής καταγωγής και ένας 39χρονος από την Αλβανία  με τις...