Παρά τους τεράστιους δασμούς που εφήρμοσε ο Πρόεδρος Μάιντεν με τους δασμούς να φτάνουν και τυο 100% οι Κινέζοι κερδίζουν έδαφος, ακόμα και στις ΗΠΑ.
Απο την άλλη η φήμη των κινεζικών αυτοκινήτων αποκτά μια διαφορετική υπόσταση στο κοινό παγκοσμίως. Από εκεί που ήταν στο περιθώριο και υποβιβασμένα ως η «φτηνή λύση», έχουμε δει μοντέλα που όχι μόνο δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τους υπόλοιπους κατασκευαστές, αλλά σε κάποια σημεία τους ξεπερνούν.
Αυτή η τάση έχει αρχίζει να φαίνεται και στη γνώμη του κοινού, ιδιαίτερα σε μια δύσκολη αγορά όπως η αμερικανική. Σε έρευνα που έγινε στις ΗΠΑ αποκαλύφθηκε ότι το 76% κυρίως νέων οδηγών (κάτω των 40 ετών) δε θα είχε κανένα πρόβλημα να αγοράσουν ένα κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Η έρευνα έγινε σε ένα δείγμα 800 ατόμων από την AutoPacific και στο σύνολο των ερωτηθέντων ηλικίας 18-80 ετών το ποσοστό έπεφτε στο 35%, ωστόσο οι νέοι είναι «ψημένοι» για κινεζικό αυτοκίνητο.
Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το 60% των ερωτηθέντων ήταν θετικό να πάρει ένα κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αρκεί να κατασκευαζόταν σε κάποιο εργοστάσιο των ΗΠΑ. Αυτό θα έκανε το κοινό να εμπιστευτεί ακόμα περισσότερο το όχημα και τις προδιαγραφές του που σύμφωνα με τους Αμερικανούς είναι πιο αυστηρές.
Το σημείο ωστόσο που η συντηρητική πλειοψηφία των ερωτηθέντων συμφώνησε είναι το ζήτημα της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων. Η έρευνα έδειξε ότι ακόμα και οι νέοι οδηγοί που είχαν υψηλό ποσοστό φιλικότητας προς τα κινεζικά αυτοκίνητα, ανησυχούν ιδιαίτερα για τα προσωπικά τους δεδομένα και νιώθουν ανασφάλεια στη διαρροή τους.
Πάντως, ένα ακόμα σημαντικό που απέδειξε η έρευνα είναι ότι οι Αμερικανοί πολίτες πλέον γνωρίζουν πολύ καλύτερα τις κινεζικές μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναγνωρίζοντας την BYD, την Nio και την Leapmotor περισσότερο από άλλες.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!