Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Οδηγούμε το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Volkswagen ID.5 GTX

Οδηγούμε το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Volkswagen ID.5 GTX


Εδώ και καιρό η VW έχει αποφασίσει να μεταστραφεί προς τον εξηλεκτρισμό και αυτός είναι ο λόγος που παρουσίασε μεταξύ άλλων την οικογένεια των ID. Και όπως οι κορυφαίες εκδόσεις των συμβατικών αυτοκινήτων αναγνωρίζονται με τα αρχικά GTi, η ηλεκτρική εκδοχή των νέων μοντέλων, αναγνωρίζεται ευκολότερα με τα GTX. Αυτή την έκδοση υιοθετεί το ID.5, το οποίο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλα, εξίσου γρήγορα αυτοκίνητα. Αποτελεί στην ουσία τον big brother του ID.4. Απλά ο σχεδιασμός του είναι λίγο διαφορετικός, δίνοντάς του το στιλ coupe. Εννοείται πως η πλατφόρμα που βασίζεται είναι η γνωστή σε όλους ΜΕΒ, άρα έχει πολλά κοινά σημεία, όχι μόνο με το ID.4, αλλά και άλλα μοντέλα του Ομίλου. Κοιτώντας το εμπρός, δεν μπορείς να μην παρατηρήσεις τους προβολείς IQ.Light LED, που μοιάζουν με εκείνους του ID.4. Πίσω, η πέμπτη θύρα είναι αποκλειστική, όχι, όμως και οι προφυλακτήρες, οι οποίοι είναι πανομοιότυποι.

Περνώντας τώρα στην καμπίνα, εκεί τα πράγματα είναι πιο γνώριμα, καθώς τόσο οι χώροι και ο διάκοσμος όσο και ο σχεδιασμός, παραπέμπουν στο ID.4. Αυτό δεν είναι καθόλου κακό, καθώς η άνεση, η εργονομία και η ασφάλεια είναι αυτά που κυριαρχούν και μπορεί η διαφορά των 12χλστ. σε ύψος να φαίνεται μεγάλη, δεν είναι, όμως, αφού τα κεφάλια των πίσω επιβατών έχουν τον απαιτούμενο «αέρα». Αυτό οφείλεται στην κλίση της οροφής και της πανοραμικής οροφής του ID.5, συγκριτικά με το ID.4. Από εκεί και πέρα, ορατή είναι η κόκκινη απόχρωση όπως για παράδειγμα σε τιμόνι και ταμπλό, με τα καθίσματα να διακοσμούνται με το διακριτικό GTX. Ο πίνακας οργάνων είναι 5,3 ιντσών και στο κέντρο δεσπόζει μια των 12 ιντσών. Τα κουμπιά έχουν αντικαταστήσει τους διακόπτες, κάτι χρηστικό αναμφισβήτητα, με τον χώρο φόρτωσης να φτάνει τα 549 λίτρα και τα 1.561, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Open Image Modal

Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Volkswagen ID.5 GTX.

HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Πάμε τώρα να δούμε τι γίνεται στο θέμα των επιδόσεων και του κινητήρα. Υπάρχουν δύο ηλεκτρικές μονάδες, μία σε κάθε άξονα, με την πίσω να αποδίδει 204 ίππους. Ο εμπρός είναι πιο συμπαγής και συνδυαστικά αποδίδουν 299 ίππους με συνδυαστική ροπή 460Nm. Την ενέργεια την αποκτούν από την μπαταρία των 77kWh που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο, καταφέρνοντας με αυτόν τον τρόπο να σταθεροποιεί κάπως καλύτερα το όχημα. Παρά το αυξημένο βάρος των 2.200 κιλών του, το ID.5 GTX φτάνει τα 100χλμ./ώρα σε 6,3 δευτ., τιμή που θα τη ζήλευαν πολλά αυτοκίνητα και μάλιστα, γρήγορα. Η τελική είναι περιορισμένη στα 180χλμ./ώρα. Η αυτονομία σύμφωνα με τον κατασκευαστή αγγίζει τα 518 χιλιόμετρα, με την κατανάλωση να ανέρχεται στις 17kWh/100χλμ. Η φόρτιση σε AC, μπορεί να φτάσει τα 11kW και τα 135kW σε ταχυφορτιστή. Ως εκ τούτου, χρειάζεται μόνο 36 λεπτά για να φτάσει το 5-80% στη δεύτερη περίπτωση.

Οδηγώντας στα καλής ποιότητας καθίσματα, το ID.5 στην κορυφαία έκδοσή του, έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αξιοπρεπέστατα στο αστικό περιβάλλον. Δεν κουράζει, έστω και αν πρόκειται στην ουσία για ένα σπορ SUV και ο οδηγός έχει στη διάθεσή του άπλετη ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε καθώς πρέπει επίπεδο και η ανάρτησή του είναι λίγο πιο σφικτή, όχι, όμως, σε βαθμό που ενοχλεί. Στον αυτοκινητόδρομο ή στο επαρχιακό δίκτυο, θα αναπτύξει πάρα πολύ γρήγορα την ταχύτητα, έστω και αν ζυγίζει πάνω από δύο τόνους και όποιος το… πατήσει και στις στροφές, τα συστήματα ευστάθειας θα το κρατήσουν στην πορεία του. Ο έλεγχος δεν χάνεται. Ναι μεν υπάρχει η δυνατότητα μερικής απενεργοποίησης του ESC, αλλά το σύστημα είναι πάντα εκεί, επιβλέποντας τα πάντα.

Open Image Modal

Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Volkswagen ID.5 GTX.

HuffPost Greece/Δημήτρης Μπαλής

Έχοντας το GTX ως συνοδευτικό, περιττό να αναφερθεί πως το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε και για επιδόσεις. Απλά δεν θα συμπεριφερθεί όπως ένα χαμηλό, καθώς σκοπός του είναι να μεταφέρει την οικογένεια ασφαλή σε κάθε επιφάνεια και κλίση. Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του πάντα 299 ίππους που καταφτάνουν πολύ γρήγορα είναι η αλήθεια, ενώ όταν χρειαστεί να πάει κάπως πιο αργά ή αργότερα, το ID.5 θα τον οδηγήσει σε ασφαλή μονοπάτια με κυρίαρχο ρόλο σε αυτό να παίζει η ησυχία.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Ο Χάρης Δούκας τόνισε ότι μετά τις εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ θα παντρευτεί τη σύντροφό του, Γεωργία Πολυτάνου. Ο δήμαρχος Αθηναίων μιλώντας στο Star,...

Οικονομία

Το σήμα της εκκίνησης για ένα νέο μεγάλο κύκλο επενδύσεων του Ομίλου στους τομείς των παραχωρήσεων και των ΣΔΙΤ εντός κι εκτός Ελλάδας, έδωσε...

Αυτοκίνητο

του Νεκτάριου Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Ο Alessandro Di Mario με την Aprilia RS 660, είναι ο Πρωταθλητής του Twins Cup MotoAmerica για το...

Μαγαζίνο

Το μάρμαρο, είναι ένα πολύ δημοφιλές οικοδομικό υλικό εδώ και χιλιάδες χρόνια, το οποίο εκτιμάται για την ομορφιά, το στυλ και την κομψότητά του...