Ειδικά σχεδιασμένη για το ευρωπαϊκό κοινό, η νέα γενιά των SYM JET 14 EVO 125 LC ABS / 200 ABS είναι τα ιδανικά “μαχητικά” για την πόλη.
Η SYM αποδεικνύει για άλλη μια φορά την κυριαρχία της με τα νέα JET 14 EVO, σχεδιάζοντας και εξελίσσοντας ένα scooter σε δύο εκδόσεις με επίπεδο πάτωμα και μεγάλης διαμέτρου τροχούς, ειδικά για τις ανάγκες των ευρωπαϊκών πόλεων της μεσογείου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η αύξηση του μεταξονίου στα 1.370mm εξασφαλίζει σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες και σε κάθε ποιότητας άσφαλτο και την ίδια στιγμή το φαρδύ πίσω ελαστικό πλάτους 120mm και διαμέτρου 14”, προσφέρει ανώτερα επίπεδα πρόσφυσης και τονίζει το δυναμικό χαρακτήρα των SYM JET 14 EVO.
Η ενεργητική ασφάλεια είναι πάντα μέσα στις προτεραιότητες της SYM, με τα JET 14 EVO να εξοπλίζονται με το πατενταρισμένο από τη SYM σύστημα μοχλισμού A.L.E.H..
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ένα σύστημα που συμβάλλει στη σταθερότητα και στη στιβαρή αίσθηση, ακόμη και σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης χάρη στη μικρότερη δυνατή συμπίεση του αμορτισέρ κατά τη διάρκεια απότομων επιταχύνσεων.
Τα δύο δισκόφρενα 260mm εμπρός και 220mm πίσω, με δικάναλο ABS υπογραμμίζουν την ανωτερότητα της νέας γενιάς των JET 14 EVO στους τομείς της ασφάλειας και την ευχρηστίας.
Ο μελετημένος σχεδιασμός των JET 14 EVO καταφέρνει να συνδυάσει την πρακτικότητα του επίπεδου πατώματος, με την ευχρηστία της τάπας του ρεζερβουάρ στην ποδιά και τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα!
Ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος και όλα τα απαραίτητα που χρειάζεται ο αναβάτης στην καθημερινότητά του.
Ο σχεδιασμός του δαπέδου της ποδιάς επιτρέπει δύο διαφορετικές στάσεις του σώματος, προσφέροντας άνεση και εξαιρετικό έλεγχο.
Τα νέα JET 14 EVO 125 LC ABS και EVO 200 ABS διαθέτουν σχάρα με εργονομικές χειρολαβές συνεπιβάτη, πτυσσόμενα μαρσπιέ και δύο πίσω αμορτισέρ (ρυθμιζόμενης προφόρτισης), που προσφέρουν υψηλού επιπέδου άνεση, τόσο με ένα, όσο και με δύο άτομα.
Η μεγάλη οθόνη LCD των 5”, τα εντυπωσιακής σχεδίασης και απόδοσης φώτα LED εμπρός και πίσω, μαζί με τις δύο θύρες USB Type-C και Type-A (QC 3.0) καθώς και τις πολλαπλές πληροφορίες της ψηφιακής οθόνης των οργάνων, καθιστούν την νέα γενιά SYM JET 14 EVO πάντα ετοιμοπόλεμη!
Επιδόσεις JET 14 EVO 125 L/C
Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας προδιαγραφών EURO5+ των 125 κυβικών είναι τέλειος συνδυασμός της αποδεδειγμένης αξιοπιστίας της SYM με την υψηλή τεχνολογία και τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό. Η διάταξη του συστήματος ψύξης με το ψυγείο δίπλα από τον κινητήρα, απελευθερώνει χώρο για την τοποθέτηση του μεγάλου ρεζερβουάρ χαμηλά, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ευελιξία και την σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες.
Επιδόσεις JET 14 EVO 200
Περισσότερα κυβικά, περισσότερη ροπή, καλύτερες επιταχύνσεις! Το Jet 14 EVO 200 με τα επιπλέον κυβικά και τη δοκιμασμένη τεχνολογία του κινητήρα του, με τις σύγχρονες προδιαγραφές EURO5+ , είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές συνθήκες.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
SYM JET 14 EVO 125 LC ABS
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος με 4 βαλβίδες
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI Continental
ΙΣΧΥΣ: 12,6 ps /8000 rpm
ΡΟΠΗ: 11,5Nm /6500rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 2,5 L / 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7,2 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2015 x 750 x 1125
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 790mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 136kg
ΦΡΕΝΑ: Εμπρός δίσκος 260mm – Πίσω δίσκος 220mm
ABS: Δικάναλο Continental
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100mm και διάμετρο 30mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης
ΕΛΑΣΤIKA: Εμπρός 100/90-14 – Πίσω 120/80-14
SYM JET 14 EVO 200 ABS
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος, μονοκύλινδρος
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI Continental
ΙΣΧΥΣ: 12,3 ps /7.500 rpm
ΡΟΠΗ: 12,5Nm /6000rpm
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 2,7 L / 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 7,2 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ): 2015 x 750 x 1125
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 790mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ): 134kg
ΦΡΕΝΑ: Εμπρός δίσκος 260mm – Πίσω δίσκος 220mm
ABS: Δικάναλο Continental
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100mm και διάμετρο 30mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης
ΕΛΑΣΤIKA: Εμπρός 100/90-14 – Πίσω 120/80-14
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!