Μονόδρομος είναι η διαγραφή από τη ΝΔ για τον πρώην υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρη Αυγενάκη ο οποίος επιτέθηκε σε υπάλληλο του αεροδρομίου και αυτή η επίθεση καταγράφηκε σε βίντεο.
Την οριστική απόφαση για την διαγραφή του Λευτέρη Αυγενάκη θα πάρει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο κ. Αυγενάκης κλήθηκε για εξηγήσεις από τον γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ Σταύρο Καλαφάτη και 15 λεπτά μετά σύμφωνα με πληροφορίες αναχώρησε εκνευρισμένος. Είχε επίσης κληθεί να δώσει εξηγήσεις και τηλεφωνικά στον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα και σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την συνάντηση με τον κ. Καλαφάτη συναντήθηκε και με τον κ. Τασούλα. Οι ίδιες πληροφορίες του newsit.gr αναφέρουν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ζητήσει να ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες της παροχής εξηγήσεων από τον βουλευτή αλλά και της συνεδρίασης της Επιτροπής Δεοντολογίας της ΝΔ.
Ο ίδιος νωρίτερα σε ανάρτησή του αλλά και σε πολλές τηλεοπτικές του παρεμβάσεις ζήτησε μεν συγγνώμη αλλά δεν παραδέχθηκε την βιαιοπραγία ενώ είχε αρνηθεί να παραιτηθεί. Ωστόσο, η διαγραφή του ήταν μονόδρομος μετά από αυτή την συμπεριφορά.
Δείτε το βίντεο της επίθεσης
ΑΓΡΙΟΣ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΣ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ! Δείτε το βιντεο της επίθεσης που σοκάρει https://t.co/pm7YGt9ojc #ΥΠΟΥΡΓΟΣ #ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣΒΕΝΙΖΕΛΟΣ #ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ #ΞΥΛΟ pic.twitter.com/kqbXEjYi1J
— Voice News (@apokalyptikodel) July 2, 2024
Η ανάρτηση
«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην twitter) Λευτέρης Αυγενάκης, σχετικά με το «λεκτικό» όπως το χαρακτηρίζει, περιστατικό στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Εκφράζει μάλιστα την έκπληξή του «από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου». Σύμφωνα με τον κ. Αυγενάκη, «Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας, καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβαση». Όπως αναφέρει ο κ. Αυγενάκης, (ο υπάλληλος) «αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!