Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κόντρα στο ρεύμα η Toyota

Κόντρα στο ρεύμα η Toyota


Η Toyota ανοίγει την αυλαία στη νέα γενιά θερμικών κινητήρων που αποτελούν βασικό κομμάτι της στρατηγικής της ιαπωνικής εταιρίας για το μέλλον. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας που ανακοινώθηκε έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την αεροδυναμική και την οδική συμπεριφορά του οχήματος, καθώς θα επιτρέπει την τοποθέτηση χαμηλά και πίσω από τον εμπρός άξονα βοηθώντας στην διαμόρφωση χαμηλότερου κέντρου βάρους και καλύτερης ισορροπίας του πλαισίου.
Στα βασικά σημεία αναφοράς περιλαμβάνεται η ικανότητά του να εκπέμπει ευχάριστα σκασίματα όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενδεχομένως με το Direct Automatic Transmission.

Σύμφωνα με τον Takashi Uehara, Πρόεδρο της Toyota Powertrain, ο κινητήρας είναι συναρπαστικός και μειώνει σημαντικά τους κραδασμούς, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία. Οι στόχοι ανάπτυξης της Toyota για αυτόν τον κινητήρα επικεντρώνονται στην ισχύ, την αποδοτικότητα και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων, καθιστώντας τον κατάλληλο για μια εποχή που προωθεί την ηλεκτροκίνηση και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε χωρητικότητα 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων. Η έκδοση των 1,5 λίτρων θα αντικαταστήσει τον σημερινό τρικύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων που βρίσκεται σε μοντέλα όπως το Lexus LBX και το Toyota Yaris Cross, ο οποίος διατίθεται σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη έκδοση.
Κόντρα στο ρεύμα η ToyotaΟ κινητήρας των 2,0 λίτρων θα είναι αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενος, 10% μικρότερος από τον υπάρχοντα κινητήρα turbo των 2,4 λίτρων, αλλά πιο ισχυρός.
Αυτός ο νέος κινητήρας είναι αρκετά ευέλικτος για μια σειρά εφαρμογών, από φορτηγά έως σπορ αυτοκίνητα. Αναμένεται να τροφοδοτήσει μελλοντικά σπορ μοντέλα της Toyota, όπως η επόμενη γενιά GR86 ή ένας πιθανός αντικαταστάτης της GR Supra στη βασική του έκδοση.

Παρά την εξερεύνηση των υβριδικών κινητήρων και των κινητήρων καύσης υδρογόνου, η Toyota Gazoo Racing παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη σπορ αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για το προσεχές μέλλον. Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας της Toyota αποτελεί παράδειγμα της αφοσίωσής της στη διατήρηση των επιδόσεων με παράλληλη προώθηση της αποδοτικότητας και της βιωσιμότητας, διασφαλίζοντας ότι τα σπορ αυτοκίνητά της θα παραμείνουν συναρπαστικά. Και -κυρίως- βενζινοκίνητα.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Μετά την επιτυχία των ταινιών, Lamborghini: The Man Behind the Legend το 2022 και Ferrari το 2023, ο Ιταλός παραγωγός Andrea...

Κόσμος

Επιμέλεια: Γιάννα Μυράτ Ο Βασιλιάς Κάρολος βρέθηκε αντιμέτωπος για δεύτερη μέρα με ακτιβιστές των Πρώτων Εθνών που αμφισβήτησαν την υπεροχή της βρετανικής μοναρχίας στην...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike MOTUL FIM 2024 ολοκληρώθηκε συναρπαστικά στην Τελετή Απονομής Βραβείων, που φιλοξενήθηκε στο διάσημο Museos de la Atalaya στη...

Συνταγές

Το φυσικό ιχθυοτροφείο που δημιούργησε θρύλους και παραδόσεις, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, είναι ένας σημαντικός ψαρότοπος, με βαθιές ρίζες στην τοπική κληρονομιά και...