Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Καταρρέουν οι πωλήσεις της Maserati και ο CEO της Stellantis λέει πως ξέρει τον λόγο

Καταρρέουν οι πωλήσεις της Maserati και ο CEO της Stellantis λέει πως ξέρει τον λόγο


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν η μητρική εταιρεία Stellantis δημοσίευσε την εξαμηνιαία έκθεσή της, οι αριθμοί δεν ήταν καλοί για τη Maserati. Οι παραδόσεις σε πελάτες μειώθηκαν από 15.300 σε μόλις 6.500 αυτοκίνητα μέχρι τον Ιούνιο του 2024. Τι συνέβη;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λοιπόν, σύμφωνα με τον Carlos Tavares, η ανησυχητική πτώση των πωλήσεων προκλήθηκε από αναποτελεσματικό μάρκετινγκ και όχι από προβλήματα με τα προϊόντα ή τη στρατηγική τιμολόγησης.

«Με τη Maserati, έχουμε τα σωστά αυτοκίνητα και τις σωστές τεχνολογίες. Μπορούμε να προσφέρουμε θερμικά ή 100% ηλεκτρικά πολυτελή σπορ αυτοκίνητα. Αν οι πωλήσεις είναι υποτονικές αυτή τη στιγμή, είναι θέμα μάρκετινγκ. Έχουμε επίσης βελτιωθεί πολύ στο μέτωπο της ποιότητας, αλλά τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν οι προοπτικές και τα leads, πρέπει να προσεγγίσουμε τους δυνητικούς πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα για τη σωστή τοποθέτηση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλά δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Κάρλος Ταβάρες υπαινίχθηκε ένα ζοφερό μέλλον για την ιστορική ιταλική μάρκα: «Αν δεν βγάλουν χρήματα, θα τα κλείσουμε. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε μάρκες που δεν βγάζουν χρήματα». Είναι τόσο απλό». Εντάξει, δεν αναφερόταν ρητά στη Maserati, καθώς μιλούσε για όλες τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από τη γιγαντιαία εταιρική ομπρέλα.

Η Stellantis εξέδωσε αργότερα ένα δελτίο Τύπου που αναφέρει ότι και οι 14 εταιρείες παραμένουν εκεί που είναι, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση που ανέλαβε το 2021 να επενδύσει σε όλες τις μάρκες για 10 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι προβληματικές μάρκες, όπως η Lancia και η DS Automobiles, έχουν ακόμα περιθώριο μέχρι περίπου το τέλος της δεκαετίας για να αλλάξουν τα πράγματα.

Η Maserati ελπίζει να βελτιώσει τις πωλήσεις της συνεχίζοντας μια πολυετή διαδικασία ανανέωσης και επέκτασης της γκάμας της. Μετά το λανσάρισμα της πλήρως ηλεκτρικής GranCabrio Folgore νωρίτερα φέτος, το επόμενο βήμα είναι η παρουσίαση μιας MC20 Folgore το 2025. Ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV θα φτάσει το 2027, ενώ ένα σεντάν Quattroporte με μηδενικές εκπομπές ρύπων προορίζεται για ντεμπούτο το 2028.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Ελλάδα

Αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα «ΚΑΛΥΨΗ» μπορούν να υποβάλλουν από σήμερα, 8 Οκτωβρίου 2024, οι ιδιοκτήτες κατοικιών που βρίσκονται στα διοικητικά όρια του...

Ελλάδα

Η αυξημένη επισκεψιμότητα στα βουνά της Ελλάδας, ακόμα και τους χειμερινούς μήνες, έχει ως συνέπεια την εκθετική αύξηση των ατυχημάτων και, επακολούθως, των επιχειρήσεων...

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της...

Οικονομία

Τρεις νέες δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 130 εκ. ευρώ με σκοπό την ενίσχυση υφιστάμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τη δημιουργία νέων αναμένεται να δημοσιευτούν μέχρι το...