Ο ανταγωνισμός για την προώθηση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης L3 ανεβαίνει στην Κίνα και νέες αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν άδεια να δοκιμάσουν τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Μεταξύ των πιο πρόσφατων αυτοκινητοβιομηχανιών που δοκιμάζουν είναι η BYD, η οποία ακολουθεί τη Mercedes και τη BMW στα τεστ της τεχνολογίας L3 σε δρόμους υψηλής ταχύτητας.
Η BYD μόλις ανακοίνωσε ότι έλαβε άδειες για τη δοκιμή οχημάτων με συστήματα αυτόνομης οδήγησης L3 σε δρόμους υψηλής ταχύτητας στο Shenzhen. Η αυτοκινητοβιομηχανία πήρε για πρώτη φορά άδεια να το κάνει στην Κίνα στις 21 Ιουλίου, ενώ νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η BMW Group είπε επίσης ότι έλαβε άδεια δοκιμής για αυτόνομη οδήγηση L3 σε αυτοκινητόδρομους στη Σαγκάη. Η Mercedes Benz μόλις ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει επίσης να πραγματοποιήσει αυτόνομες δοκιμές L3 σε καθορισμένους αυτοκινητόδρομους στο Πεκίνο.
Πρωτοπόρος στην αυτόνομη οδήγηση L3, η Mercedes-Benz παρουσίασε πρόσφατα το σύστημα Drive Pilot στις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης ως το πρώτο πιστοποιημένο σύστημα SEA Level 3 στον κόσμο και το μοναδικό που μπορεί να αναπτυχθεί στις ΗΠΑ. Το Drive Pilot, διαθέσιμο μόνο για την S Class, είναι νομικά εγκεκριμένο για δοκιμές σε πολύ περιορισμένες περιοχές -τη Νεβάδα, την Καλιφόρνια και τη Γερμανία- με την επέκταση να αναμένεται σύντομα.
Στην Κίνα, η εταιρεία προσαρμόζει τώρα τα συστήματα L3 της στις υποδομές και τις συνθήκες κυκλοφορίας της χώρας, όπου δοκιμάζει σε κλειστούς δρόμους από το 2021. Έκτοτε, η ερευνητική ομάδα πραγματοποιεί συνεχείς βελτιώσεις «προσαρμόζοντας τα τοπικά οδικά σήματα και σημάνσεις και βελτιστοποίηση αλγορίθμων», σύμφωνα με την China Daily.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!