Εδώ και πέντε χρόνια η Pagani διερευνά την ιδέα ενός αμιγώς ηλεκτρικού hypercar και παρότι έχει εκφράσει τις αντιρρήσεις της σχετικά με το βάρος των μπαταριών, δεν έχει εγκαταλείψει την ιδέα να βγάλει στην αγορά ένα τέτοιο μοντέλο.
Αυτό δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Christopher Pagani, γιος του ιδρυτή και διευθυντής μάρκετινγκ της Pagani, λέγοντας:
Μας άρεσε να δουλεύουμε για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο και εξακολουθούμε να εργαζόμαστε σε αυτό το έργο, επομένως δεν είναι ένα κεφάλαιο που έχει κλείσει για εμάς.
Για εμάς, η απόδοση είναι στην δυναμική του οχήματος. Δεν είναι η ποσότητα της ιπποδύναμης. Δεν είναι η τελική ταχύτητα.
Ο Christopher Pagani επανέλαβε για μια ακόμη φορά πως η τρέχουσα τεχνολογία των μπαταριών είναι πολύ βαριά για το ηλεκτρικό hypercar που θέλει να κατασκευάσει η Pagani, και ελπίζει να να καινοτομήσει στον χώρο όταν τελικά προσφέρει ένα τέτοιο όχημα.
Πάντα προσπαθούσαμε να είμαστε καινοτόμοι. Η Zonda ήταν ένα αυτοκίνητο με πολλές καινοτομίες στη χρήση σύνθετων υλικών, κάτι που δεν είχε συμβεί ποτέ σε ένα αυτοκίνητο στο παρελθόν. Η Huayra ήταν το πρώτο hypercar με διπλό τούρμπο, οπότε συνεργαστήκαμε ξανά με την AMG για να αναπτύξουμε κάτι που δεν υπήρχε. Και η Utopia μας έδωσε την ευκαιρία να επιστρέψουμε στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Επιπλέον είπε πως σε συναντήσεις που έκανε με όλο το δίκτυο αντιπροσώπων της σε όλο τον κόσμο δεν φαίνεται οι πελάτες της Pagani να ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά:
Οι συναντήσεις με τους αντιπροσώπους έδειξαν πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για ένα πλήρως ηλεκτρικό hypercar από τη Pagani.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!