Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Meta θα προβάλλει «λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις» στους ευρωπαίους χρήστες

Η Meta θα προβάλλει «λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις» στους ευρωπαίους χρήστες


Η Meta Platforms σχεδιάζει να προσφέρει στους χρήστες του Instagram και του Facebook στην Ευρώπη την επιλογή να λαμβάνουν «λιγότερο εξατομικευμένες διαφημίσεις», ανακοίνωσε ο τεχνολογικός γίγαντας την Τρίτη, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις αυξανόμενες ανησυχίες των ρυθμιστικών αρχών.

Η εταιρεία με έδρα το Menlo Park της Καλιφόρνια δήλωσε ότι εφαρμόζει αυτές τις αλλαγές ως απάντηση στις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ, αναφέρει το Reuters.

Τις επόμενες εβδομάδες, όσοι στην ΕΕ χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας , με δωρεάν με διαφημίσεις, θα μπορούν να επιλέγουν να βλέπουν διαφημίσεις με βάση αυτό που η Meta αποκαλεί “context” – περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης στις πλατφόρμες .

Αυτές οι διαφημίσεις θα στοχεύουν επίσης χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, ενώ ορισμένες δεν μπορούν να παραβλεφθούν για λίγα δευτερόλεπτα.

Η Meta σχεδιάζει επίσης να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες.

Αυτή η κίνηση έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εντείνουν τις προσπάθειες να περιορίσουν τη δύναμη της Big Tech και να εξισώσουν τους όρους ανταγωνισμού για τις μικρότερες εταιρείες, μεταξύ άλλων μέσω του ορόσημου νόμου για τις ψηφιακές αγορές – Digital Markets Act (DMA) που τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα φέτος.

Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης στοχεύει στο να διευκολύνει τους ανθρώπους να μετακινούνται μεταξύ ανταγωνιστικών διαδικτυακών υπηρεσιών, όπως πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο και καταστήματα εφαρμογών.

Τον περασμένο μήνα, το ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης αποφάσισε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση, υποστηρίζοντας τον ακτιβιστή προστασίας της ιδιωτικής ζωής Max Schrems.

Νωρίτερα τον Νοέμβριο, το Reuters ανέφερε ότι στην Apple πρόκειται να επιβληθεί πρόστιμο από τις αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με τους κανόνες ορόσημο του μπλοκ που στοχεύουν στη διαχείριση της επιρροής της Big Tech, καθιστώντας την , την πρώτη εταιρεία που τιμωρείται.

Πηγή: OT.gr



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ελληνικό πρόγραμμα κουπονιών («voucher») ύψους 80 εκατ. ευρώ, για τη διάδοση της χρήσης των ευρυζωνικών υπηρεσιών («Σχέδιο Voucher Gigabit») ενέκρινε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, βάσει...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Όση αγωνία είχε το ματς μέσα στο παρκέ, τόση ομορφιά «στόλιζε» τις κερκίδες του ΣΕΦ. Μάλιστα, ο σκηνοθέτης του αγώνα, συνέλαβε μια καλλονή αρκετές...

ΚΟΣΜΟΣ

Οι Ρεπουμπλικάνοι κερδίζουν τη Βουλή των Αντιπροσώπων, όπως προέβλεψε το NBC News, καθώς το κόμμα του Τραμπ αποκτά τον πλήρη έλεγχο της Ουάσινγκτον. Ο...

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι φήμες ότι η Apple ετοιμάζεται να εισβάλλει στην αγορά έξυπνων συσκευών για το σπίτι φαίνεται πως επιβεβαιώνονται: η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει μια...