Το εξωτερικό του διαθέτει ιδιαίτερης σχεδίασης μοντέρνους προβολείς LED, τραπεζοειδή μάσκα και μεγάλες εισαγωγές αέρα που ενισχύουν τα αεροδυναμικά του χαρακτηριστικά. Η πίσω όψη περιλαμβάνει ένα σύμπλεγμα φώτων LED που περιβάλλουν όλο το αμάξωμα και μια διακριτική αεροτομή οροφής για μία σπορτίφ πινελιά. Η Cupra σχεδίασε το Raval για να απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό όχημα με εντυπωσιακή αισθητική σε προσιτή τιμή.
Με δύο επιλογές σε κινητήρες και χωρητικότητα μπαταρίας, το Raval υπόσχεται αυτονομία έως και 450 χιλιόμετρα. Σε αντίθεση με την εκκεντρική εξωτερική εμφάνιση, το εσωτερικό του Cupra Raval θα είναι πιο συγκρατημένο, χωρίς τις φουτουριστικές γραμμές του UrbanRebel. Το ταμπλό θα είναι μινιμαλιστικό, με κυρίαρχη μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 12,9 ιντσών ενώ τα βασικά χειριστήρια θα παραμείνουν αναλογικά, με φυσικά κουμπιά. Οι λειτουργίες που αναμένονται περιλαμβάνουν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, συνδεδεμένες υπηρεσίες Cupra, Car2X, και απομακρυσμένη υποβοήθηση στάθμευσης.
Το Raval έχει μήκος 4,05 μέτρα, αλλά χάρη στην ηλεκτρική του πλατφόρμα, θα προσφέρει άπλετο εσωτερικό χώρο. Χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική «MEB Short» της VW, θα εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 226 PS και θα μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, θα προσφέρεται μια πιο ισχυρή έκδοση VZ με 345 PS, χρησιμοποιώντας διπλό κινητήρα, η οποία θα φθάνει έως τους 435 ίππους σε διαδικασία boost για λίγα δευτερόλεπτα. Το Raval θα έχει δύο επιλογές μπαταριών, 38 και 56 kWh, με αυτονομία έως 450 χλμ για την μεγαλύτερη από αυτές. Χάρη στη γρήγορη φόρτιση DC, θα μπορεί να φορτίσει από 10% σε 80% σε μόλις 20 λεπτά. Ανταγωνιστικά, θα αντιμετωπίσει μοντέλα όπως τα Renault 5, Peugeot e-208, και Mini Cooper Electric. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά γύρω στα 24.000 ευρώ, με την επίσημη αποκάλυψη να αναμένεται εντός του 2025.
UPD:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!