Το πακέτο αναβαθμίσεων των Γερμανών ονομάζεται MHXM 900 και βασίζεται στο εργοστασιακό XM Label Red. Βγαίνοντας από το βαυαρικό εργοστάσιο, η ΧΜ αποδίδει 748 ίππους και 1.000 Nm, χάρη στον twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 200 ίππων.
Η
Manhart κατάφερε να αναβαθμίσει αρκετά το κινητήριο σύνολο, ώστε με το κιτ βελτίωσης η XM να αποδίδει 900 ίππους και 1.200 Nm. Η αναβάθμιση επιτυγχάνεται μέσα από μία σειρά από επιλογές, μεταξύ των οποίων αγωνιστικά downpipes χωρίς καταλυτικούς μετατροπείς, εξάτμιση Acrapovic ή μία ολόκληρη από ανοξείδωτο ατσάλι της Manhart.Επιπλέον, το πακέτο έρχεται με ελατήρια H&R που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος και ζάντες Concave One με διάμετρο 24 ίντσες και παχιά ελαστικά. Το κιτ αμαξώματος έχει πολλά ανθρακονήματα και συμπληρώνει εξαιρετικά το μηχανικό σύνολο. Μεταξύ άλλων, αποτελείται από νέο splitter και εισαγωγές αέρα μπροστά, εξατομικευμένο καπό, ενισχυμένα μαρσπιέ, μία μεγάλη πίσω αεροτομή και έναν επιβλητικό διαχύτη.
Η εμφάνιση συμπληρώνεται ομοιόμορφα από αλλαγές στο εσωτερικό, οι οποίες κατά βάση αφορούν σε λεπτομέρειες από ανθρακονήματα τόσο στο ταμπλό, όσο και στην κεντρική κονσόλα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!