Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne θα πωλείται παράλληλα με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche Cayenne θα πωλείται παράλληλα με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις


Η Porsche ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει τις πωλήσεις του Cayenne με κινητήρα εσωτερικής καύσης ακόμα και μετά την άφιξη της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης το 2025.

Η ενέργεια αυτή της γερμανικής εταιρείας δείχνει μια αλλαγή πλεύσης σε σχέση με το όχι πολύ μακρινό παρελθόν, όπου είχε δηλώσει πως θα αποσύρει τη βενζινοκίνητη Macan και, σταδιακά, όλα σχεδόν τα μοντέλα της με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρόμοιες ενέργειες κάνουν και άλλοι κατασκευαστές, όπως η Mercedes-Benz, η οποία ανέστειλε τα πλάνα της για άμεση μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, βλέποντας πως η δυναμική των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά μειώνεται, μαζί με τις πωλήσεις τους.

ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

 

Σε δήλωσή του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, Oliver Blume επιβεβαίωσε ότι «η τρίτη γενιά της Cayenne θα αναβαθμιστεί περαιτέρω και θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με την αμιγώς ηλεκτρική γενιά» ακόμα και μετά το 2030. Αυτό θα δημιουργήσει μια σειρά τριών μοντέλων, με βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα.

Η τέταρτη γενιά της Cayenne βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα PPE που χρησιμοποιείται ήδη στη νέα Porsche Macan. Ωστόσο, ενώ αυτή η αρχιτεκτονική είναι πρωτοποριακή όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, δεν είναι αρκετά ευέλικτη για να υποστηρίξει την ενσωμάτωση κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Απεναντίας, οι βενζινοκίνητες και υβριδικές Cayenne βασίζονται στην πλατφόρμα MLB-Evo του ομίλου Volkswagen. Παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2017 και ανανεώθηκαν πέρυσι με ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό και μεγάλες βελτιώσεις στις επιλογές κινητήρων. Ωστόσο, χωρίς κάποια νέα βενζινοκίνητη πλατφόρμα, έως το 2030 το μοντέλο θα κλείσει 13 ολόκληρα χρόνια στην παραγωγή.

Παρόλα αυτά, η Porsche δεν υπαναχωρεί και παραμένει προσηλωμένη στην ηλεκτροκίνηση, με τον Oliver Blume να δηλώνει σχετικά: «Η στρατηγική μας θα μπορούσε να μας επιτρέψει να έχουμε μια γκάμα στην οποία πάνω από το 80% των προσφερόμενων αυτοκινήτων θα είναι πλήρως ηλεκτροκίνητα έως το 2030 – ανάλογα με τη ζήτηση των πελατών μας και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στις περιοχές του κόσμου».

Google News icon

Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αυτοκίνητο

Από τον Παράδεισο στην Κόλαση Επίπεδα καταπράσινα λιβάδια, μεσαιωνικά κάστρα και μια ενεργή εμπόλεμη ζώνη χωρίζουν την QJMOTOR SRT 800X από τον Παράδεισο και...

Ελλάδα

Σε αλλαγές στο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφης σχεδιάζει να προχωρήσει το υπουργείο Υγείας, όπως δήλωσε το πρωί της Τρίτης ο Άδωνις Γεωργιάδης στη σκιά της...

Ελλάδα

Με μία τρυφερή φωτογραφία διάλεξε να στείλει στα social media το «τελευταίο αντίο» στον πατέρα της, Ντίνο Καρύδη, που έφυγε από τη ζωή την...

Οικονομία

του Pascal Riché (*) Είναι περίεργη η απήχηση που μπορεί να έχει ένας νεολογισμός, δεκαετίες μετά την πρωτοεμφάνισή του. Το 1970, για να κοροϊδέψουν...