Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερντογάν ο Τιμωρός: Η Τουρκία επιβάλλει δασμούς εισαγωγής 40% στα κινεζικά αυτοκίνητα

Ερντογάν ο Τιμωρός: Η Τουρκία επιβάλλει δασμούς εισαγωγής 40% στα κινεζικά αυτοκίνητα


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο «πόλεμος» κατά των φθηνών κινεζικών αυτοκινήτων συνεχίζεται, καθώς η Τουρκία ανακοίνωσε την επιβολή δασμού 40% στις κινεζικές εισαγωγές αυτοκινήτων. Η κίνηση αυτή ακολουθεί ανάλογους δασμούς που εφαρμόζουν οι ΗΠΑ, οι οποίες ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι θα αυξήσουν τους εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα από 25% σε 100%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το υπουργείο Εμπορίου της Τουρκίας δήλωσε ότι η κίνηση αυτή έγινε για να συμβάλει στην προστασία του ισοζυγίου πληρωμών της χώρας, καθώς και για να χρησιμεύσει ως προστασία της τοπικής βιομηχανίας. Το εμπορικό έλλειμμα της χώρας ανήλθε πέρυσι σε 45,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι νέοι δασμοί πάνε ένα βήμα παραπέρα, στοχεύοντας στα αυτοκίνητα με το χαμηλότερο κόστος που έχει να προσφέρει η Κίνα, επιβάλλοντας έναν ελάχιστο δασμό 7.000 δολαρίων ανά όχημα. Εάν, για παράδειγμα, ο δασμός 40% που υπολογίζεται είναι μικρότερος από 7.000 δολάρια σε αξία, θα επιβληθεί ελάχιστος δασμός 7.000 δολαρίων.

Πρόσθετοι δασμοί έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2023, σχεδιασμένοι για να υποστηρίξουν την εισαγωγή του TOGG T10X στα τέλη του 2023, του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου εγχώριας κατασκευής της χώρας. Το σχέδιο της Τουρκίας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτέλεσε βασική προεκλογική υπόσχεση του προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν πριν από τις βουλευτικές εκλογές του 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο αυτό έχει πλέον επεκταθεί ώστε να περιλαμβάνει κινεζικά υβριδικά οχήματα και οχήματα εσωτερικής καύσης. Πρόκειται για το τελευταίο πλήγμα για την Κίνα, η οποία έχει πληγεί με δασμούς από διάφορες χώρες που ανησυχούν ότι η υπερπροσφορά κινεζικών προϊόντων σε μειωμένες τιμές οφείλεται στην πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και στις υπερβολικές τοπικές επιδοτήσεις, βλάπτοντας τον ανταγωνισμό.

Μετά τις ΗΠΑ και τώρα την Τουρκία, η Ευρωπαϊκή Ένωση πρόκειται να αποκαλύψει παρόμοιους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα αυτή την εβδομάδα. Ωστόσο, η ΕΕ θα πρέπει να κινηθεί με προσοχή, καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες όχι μόνο φοβούνται τα αντίποινα της Κίνας λόγω της εξάρτησής τους από τις πωλήσεις στη χώρα, αλλά κατασκευάζουν και εισάγουν τα δικά τους μοντέλα από την Κίνα.

 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Σε καταρχήν συμφωνία κατέληξε η Tupperware Brands Corporation με μια ομάδα των δανειστών της, συμπεριλαμβανομένων των Stonehill Capital Management Partners και Alden Global Capital,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης KOVE FACTORY RACING TEAM WSBK-SSP 300 Jerez 2024 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Kove Racing Team έγραψε ιστορία στον τελευταίο γύρο του WSBK-SSP300...

Πολιτική

Σκηνικό σύγκρουσης ανάμεσα στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Αντώνη Σαμαρά στήνεται τα τελευταία 24ωρα στη ΝΔ, μετά και τα όσα συνέβησαν χθες στη Βουλή...

Οικονομία

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, εγκρίθηκαν 40 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Συνοχής, προκειμένου η Αθήνα να προετοιμαστεί καλύτερα για να προστατευτεί...