Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΕΚΟ Acropolis Rally 2024: Εντυπωσιακή η απήχηση στα social media και άνοδος στη διεθνή προβολή

ΕΚΟ Acropolis Rally 2024: Εντυπωσιακή η απήχηση στα social media και άνοδος στη διεθνή προβολή


Ενάμιση μήνα μετά την αυλαία του ΕΚΟ Acropolis Rally 2024 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα σε επίπεδο τηλεθέασης και απήχησης στα social media. Το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι ενθαρρυντικό όταν μαθαίνουμε ότι ο δικός μας αγώνας κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο στη διεθνή προβολή του.

Σε εθνικό επίπεδο, το Cosmote Sport 5 ανέδειξε τον αγώνα προσφέροντας σημαντικά πολλές ώρες κάλυψης, ενώ η ΕΡΤ κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, με 570.000 θεατές.

Οι χώρες με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και φυσικά την Ελλάδα, που είχε ισχυρή τηλεοπτική παρουσία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέραν της εθνικής προβολής που αποδείχθηκε ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του αγώνα στο συγκεκριμένο τομέα, αξιοσημείωτη είναι και η κατά τόπους διεθνής κάλυψή του, όπως από το TRT και το SSport στην Τουρκία, το TVR 1 στη Ρουμανία και διάφορα κανάλια στην Ιαπωνία που ενίσχυσαν το παγκόσμιο ενδιαφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ιαπωνία, ειδικότερα, ξεχώρισε καταγράφοντας τη δεύτερη υψηλότερη ακροαματικότητα της χρονιάς, με 890.000 θεατές να παρακολουθούν τον αγώνα. Παράλληλα, η Τουρκία και η Ρουμανία ενίσχυσαν σημαντικά τη δημοτικότητά του, καθώς δελτία ειδήσεων και ρεπορτάζ μεταδόθηκαν ευρέως.

Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όπως το BBC, το Daily Mail, και το Le Figaro, κάλυψαν τις κορυφαίες στιγμές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η είδηση της νίκης του Thierry Neuville και η έξοδος του Sébastien Ogier, στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα που τον άφησε εκτός διεκδίκησης της νίκης, κυριάρχησαν στα πρωτοσέλιδα.

Η απήχηση στα social media υπήρξε εξίσου εντυπωσιακή. Οι προβολές βίντεο στο Facebook αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με το 2023, με περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια βίντεο να παρακολουθούνται από το κοινό. Συνολικά, οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ενώ οι αλληλεπιδράσεις με το κοινό ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.

Η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δήλωσε σχετικά:

 

«O εθνικός μας αγώνας είναι μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και άξιος διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Φέτος, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αποδείχθηκε ξανά ένας από τους πιο επιτυχημένους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, με την τηλεοπτική και διαδικτυακή του απήχηση να είναι παγκόσμια.

Οι 5,1 εκατομμύρια ώρες κάλυψης σε αποκλειστικές μεταδόσεις αποδεικνύουν ότι το ενδιαφέρον για τον αγώνα αυξάνεται συνεχώς, ενισχύοντας τη θέση του στον παγκόσμιο χάρτη του WRC και διευρύνοντας την απήχησή του σε νέες αγορές και θεατές. Αξίζει να τονιστεί πως οι διαδράσεις στα social media ξεπέρασαν τα 11 δισ.! Όλο αυτό μεταφράζεται σε θετικό αντίκτυπο για την Ελλάδα και αποδεικνύει ότι η δυναμική ενός αθλητικού γεγονότος μπορεί και πρέπει να συνδυάζεται με τη διεθνή προβολή της χώρας μας, αλλά και την επικοινωνία καλών πρακτικών για την Οδική Ασφάλεια».

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Οικονομία

Χωρίς μεταβολές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια θα είναι και τα φετινά τέλη κυκλοφορίας που καλούνται εκατομμύρια οδηγοί να καταβάλουν.Η ανάρτησή τους αναμένεται να γίνει...

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η χρήση των οθονών στα αυτοκίνητα έχει φτάσει σε νέα ύψη. Ακόμα και το πιο μικρό μοντέλο έχει οθόνη 9 ιντσών...