Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Δοκιμή: MG Motor MG4 Electric 245 PS Extended Range

Δοκιμή: MG Motor MG4 Electric 245 PS Extended Range


Στην MG Motor έχουν βρει τον τρόπο να προσφέρουν το MG4 σε διαφορετικές εκδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου οι οποίες να απευθύνονται στις πραγματικές ανάγκες καθημερινής μετακίνησης.

Δεν είναι μόνο ο εσωτερικός χώρος ή οι επιδόσεις. Δεν είναι μόνο η φήμη της εταιρείας ή η δυνατότητα του αυτοκινήτου να προσφέρει άνεση και ικανοποιητικό επίπεδο τεχνολογίας. Είναι η γενικότερη αίσθηση που δίνει στον ιδιοκτήτη του, στον οδηγό του, στους επιβάτες του.



Η ΜG Motor έχει συμπληρώσει ήδη ένα εξάμηνο εκπροσώπησής της στη χώρα μας και η ελληνική αντιπροσωπεία διαθέτει τα περισσότερα μοντέλα της βρετανικής εταιρείας και εδώ.

Το MG4 Electric ήταν αυτό που ξεκίνησε τη διαδικασία και αυτό που δημιούργησε την πρώτη θετική εντύπωση από την επανείσοδό της στη χώρα μας, έπειτα από πολλά χρόνια απουσίας της.



Ως μοντέλο, διατίθεται σε διάφορες εκδοχές αναφορικά με τη χωρητικότητα των μπαταριών του, τη μέγιστη ισχύ του, την παρεχόμενη αυτονομία του. Έτσι, οι υποψήφιοι αγοραστές του μπορούν να επιλέξουν αυτή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους.

Η Extended Range εκδοχή
Κατά τεκμήριο, είναι αυτή που έχει τις μπαταρίες με τη μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα με τις οποίες είναι διαθέσιμο το μοντέλο. Αυτές είναι ιόντων λιθίου 77 kWh (ονομαστική) και μπορούν να παρέχουν μικτή αυτονομία έως 520 χλμ. (κατά WLTP).



Ωστόσο, το εντυπωσιακό στοιχείο είναι η αντίστοιχη απόσταση όταν το όχημα κινείται αποκλειστικά εντός πόλης, όπου η ανάγκη για ενέργεια είναι σχετικά μικρότερη και το σύστημα ανάκτησής της λειτουργεί συχνά. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η MG Motor αυτή ξεπερνά τα 700 χλμ. (κατά WLTP) μέχρι την αναγκαστική φόρτιση των συσσωρευτών.

Η συγκεκριμένη έκδοση του MG4 Electric δεν διακρίνεται μόνο για τη μεγαλύτερη αυτονομία της αλλά και για τη μεγαλύτερη ισχύ του ηλεκτροκινητήρα. Οι 245 ίπποι που αποδίδει προϊδεάζουν και για καλές επιδόσεις. Ουσιαστικά μόνο το MG4 XPower είναι πιο δυνατό, συγκριτικά, όμως αυτό είναι μια ειδική περίπτωση η οποία εκ κατασκευής αποσκοπεί στον σπορ χαρακτήρα.



Το MG4 Electric Extended Range αποτελεί τον πιο συμφέρων μέσο όρο από τις υπάρχουσες εκδοχές του μοντέλου. Όποιος επιθυμεί να αποκτήσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με καλά στοιχεία σε αυτούς τους δύο βασικούς τομείς, έχει τη λύση.

Χωρίς άγχος
Εννοούμε ότι η αυξημένη αυτονομία κίνησης που παρέχει η εν λόγω έκδοση του μοντέλου μειώνει σημαντικά την αγωνία του οδηγού εάν θα βρει φορτιστή για να συνεχίσει την πορεία του.



Φυσικά και το MG4 Electric Extended Range είναι πισωκίνητο, καθώς ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται εκεί. Επίσης, δεν διαφέρει αισθητικά από τις υπόλοιπες -πιο «αδύναμες»- εκδοχές του. Το αμάξωμά του έχει τη χαρακτηριστική σχεδίαση, με τη σφηνοειδή διαμόρφωση του καπό και της οροφής.



Αυτή το κάνει να δείχνει πιο μικρό σε μήκος απ’ ό,τι πραγματικά είναι, όμως το κάνει να δείχνει εντυπωσιακό και να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο. Τα φώτα εμπρός και πίσω όπως και η διπλή διαμόρφωση αεροτομής στην άκρη της οροφής και της πέμπτης πόρτας δημιουργούν ένα ιδιότυπο αισθητικό σύνολο το οποίο συμβάλλει και στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή οπισθέλκουσας.



Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο. Οι πίσω επιβάτες έχουν ικανοποιητικό ωφέλιμο χώρο και κάθονται λίγο ψηλότερα σε σχέση με τους εμπρός. Η θέση του οδηγού είναι εύκολα ρυθμιζόμενη και το κάθισμα σχετικά σφιχτό σε αίσθηση.

Η περιμετρική ορατότητα είναι σχετικά καλή αν και προς τα πίσω θα θέλαμε να είναι βελτιωμένη.



Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από το τιμόνι με την επίπεδη διαμόρφωση της στεφάνης στο επάνω και το κάτω μέρος, γεγονός που το κάνει να δείχνει ευρύ. Οι δύο οθόνες του, στον πίνακα οργάνων και στο κέντρο, είναι ευδιάκριτες, με καλά γραφικά και το σύστημα πολυμέσων εύκολο στη χρήση του μόλις ο οδηγός συνηθίσει το μενού του.

Επίσης, η εξοχή στην οποία υπάρχει η επίπεδη επιφάνεια για την τοποθέτηση smartphone, ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης για την επιλογή της φοράς κίνησης και αυτός για το χειρόφρενο είναι σε βολικό σημείο. Τέλος, οι θήκες για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων είναι πρακτικές και ευρύχωρες.



Η οδική συμπεριφορά του MG4 Electric Extended Range είναι καλή. Η συγκριτικά αυξημένη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα κάνει το αυτοκίνητο να επιταχύνει γρήγορα όποτε το θελήσει ο οδηγός. Ωστόσο χρειάζεται σχετική προσοχή όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι κακή. Εάν ο οδηγός κινείται με αυξημένη ταχύτητα τότε η υποστροφή γίνεται εμφανής με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να αναλαμβάνει τον ρόλο του.

Η ανάρτηση είναι σχετικά σφιχτή αλλά η απορροφητικότητά της είναι καλή. Το επίπεδο θορύβου είναι σχετικά χαμηλό και μόνο όταν αυξάνεται η ταχύτητα ακούγεται αεροδυναμικός, κυρίως από τους εξωτερικούς καθρέφτες.



Συνοπτικά, η συγκεκριμένη έκδοση του MG4 Electric έχει περισσότερα πλεονεκτήματα σε σχέση με τις υπόλοιπες του μοντέλου. Χωρίς να το δείχνει με την πρώτη ματιά μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή επιλογή για κάποιον που θέλει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να ικανοποιεί σε εσωτερικό χώρο, τεχνολογία, σχετικά σπορτίφ χαρακτήρα και αυξημένη πραγματική αυτονομία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά – MG Motor MG4 Electric 245 PS Extended Range
Κινητήρας: Ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Μέγιστη ισχύς: 245 PS
Μέγιστη Ροπή: 350 Nm
Μέγιστη χωρητικότητα μπαταρίας: 77,0 kWh
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο, μίας σχέσης
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 6,5 sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 16,5 kWh/100 km/18,7 kWh/100 km
Αυτονομία εργοστασιακή: Έως 520 km (Μικτή, κατά WLTP), 706 km (Πόλη, κατά WLTP)
Εκπομπές CΟ2: 0
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.287/1.836/1.504 mm
Μεταξόνιο: 2.705 mm
Βάρος: 1.826 kg
Χώρος αποσκευών: 363-1.177 lt
Τιμή: Από 41.750 ευρώ («Luxury»), από 33.750 ευρώ με κρατική επιδότηση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΚΟΣΜΟΣ

Τις τελευταίες ώρες ο Ρώσος πρόεδρος συνομιλεί με έναν ξένο ηγέτη, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Υπάρχει η υπόθεση πως...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...