Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί απέτυχαν τα ηλεκτρικά σούπερ αυτοκίνητα;

Γιατί απέτυχαν τα ηλεκτρικά σούπερ αυτοκίνητα;


Τα ηλεκτρικά hypercars ξεκίνησαν δυναμικά με στόχο να αλλάξουν το τοπίο των υπερυψηλών επιδόσεων. Όμως όπως φαίνεται o δρόμος τους δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, και οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν πολλά ακόμα να δώσουν σε όσου  ψάχνουν υψηλές οδηγικές συγκινήσεις.

Η Rimac φαίνεται απίθανο να κατασκευάσει άλλο ένα ηλεκτρικό hypercar, καθώς η εξελισσόμενη δυναμική της αγοράς και οι υποτονικές πωλήσεις του Nevera ώθησαν την κροατική εταιρεία EV να αναγνωρίσει τη σημασία των συμβατικών λύσεων.

Το Nevera, που παρουσιάστηκε αρχικά το 2021 ως εξέλιξη του concept C_Two με 1.914 ίππους, απέτυχε να επιτύχει τον στόχο των 150 μονάδων πωλήσεων, σηματοδοτώντας μια μετατόπιση της ζήτησης μακριά από τα ηλεκτρικά hypercars.

Ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac απέδωσε αυτή την υστέρηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο της αγοράς, όπου οι προτιμήσεις των καταναλωτών προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να παρουσιάζουν ένα «φρενάρισμα».

Ο Rimac αναγνώρισε τον ρόλο του Nevera ως πρωτοπόρου της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά σημείωσε μια τάση της αγοράς που ευνοεί τη διαφοροποίηση και μία πιο προσωπική σχέση με το αυτοκίνητο που προσφέρουν οι κατασκευαστές με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρά το γεγονός ότι έχει παραδώσει πάνω από 50 μονάδες του Nevera, ο Rimac εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με την αναβίωση της ζήτησης για ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα, λέγοντας ότι σε αυτή την κατηγορία ο αγοραστής θέλει κάτι πιο «αναλογικό» που προσφέρουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές.

Κοιτάζοντας μπροστά, η Rimac άφησε να εννοηθεί ότι θα εξερευνήσει την πρωτοποριακή τεχνολογία νανοσωλήνων για μελλοντικά οχήματα, που ενδεχομένως να ξεπεράσουν την αποκλειστική εξάρτηση από την ηλεκτρική ενέργεια και να συμπεριλάβουν εναλλακτικά καύσιμα όπως υγραέριο, υδρογόνο ή ακόμη και ντίζελ.

Όσον αφορά την Bugatti, η Rimac, η οποία απέκτησε τη μάρκα από τον όμιλο Volkswagen το 2021, δεν βλέπει άμεσα σχέδια για τη διακοπή της παραγωγής αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, υποδηλώνοντας μια συνεχή εστίαση στην αξιοποίηση της κληρονομιάς της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης νέων κινητήρων όπως ο V16.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αλήθεια είναι πως η DS Automobiles προωθεί το ηλεκτρικό της μέλλον, με πάνω από 50 μονάδες προπαραγωγής του επερχόμενου μοντέλου της να βγαίνουν στους γαλλικούς δρόμους για ολοκλήρωση...

ΕΛΛΑΔΑ

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας σύμφωνα με μελέτη ερευνητών τριών πανεπιστημίων της...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Που επικεντρώνονται οι δημοσκοπικές πιέσεις για τη ΝΔ. Οι επιτελείς της κυβέρνησης αγωνιούν να περάσουν «θετικό» μήνυμα και να αλλάξουν την ατζέντα. Την ώρα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Yamaha Μοτοδυναμική συγχαίρει τους Αθλητές Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο και Αλέξανδρο Παπαγεωργίου για τα Πρωταθλήματα που κατέκτησαν στους αγώνες...