Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γιατί έχει μειωθεί το ενδιαφέρον • B2Green

Γιατί έχει μειωθεί το ενδιαφέρον • B2Green


Ενώ η ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων μεταξύ των Αμερικανών έχει παρουσιάσει αξιοσημείωτη αύξηση, ο ενθουσιασμός νέων αγοραστών φαίνεται να μειώνεται, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία δημοσκόπησης της Gallup.

– Advertisement –

Olympic Engineering

Σε διάστημα ενός έτους, το ποσοστό των Αμερικανών που κατέχουν ένα ηλεκτρικό αυξήθηκε από 4% σε 7%, γεγονός που υποδηλώνει την αυξανόμενη παρουσία αυτών των οχημάτων στους δρόμους. Ωστόσο, η άλλη πλευρά του νομίσματος αποκαλύπτει μια ανησυχητική τάση: το ποσοστό των ατόμων που σκέφτονται σοβαρά να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό έχει μειωθεί από 12% σε 9%.

Επιπλέον, εκείνοι που απλώς σκέφτονται μια τέτοια αγορά μειώθηκαν από 43% σε 35%. Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι ένα σημαντικό 48% των Αμερικανών οδηγών δεν εκφράζει πλέον καμία διάθεση για την απόκτηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, φορτηγού ή SUV στο ορατό μέλλον.

– Advertisement –

Civiltech

Για τους υποστηρικτές των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων τόσο των εταιρειών όσο και των κυβερνητικών φορέων που υποστηρίζουν την ταχύτερη μετάβαση στην ηλεκτρική ενέργεια, αυτά τα ανάμεικτα ευρήματα των ερευνών δημιουργούν επιπλέον προκλήσεις.

Ενώ η άνοδος της ιδιοκτησίας ηλεκτρικών μπορεί να προσφέρει μια αχτίδα ελπίδας, το μειωμένο ενδιαφέρον για μελλοντικές αγορές παρουσιάζει εμπόδια για την επίτευξη φιλόδοξων στόχων, όπως το να κυκλοφορούν 60% ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2030.

Είναι ενδιαφέρον ότι δημογραφικοί παράγοντες όπως η ηλικία, το εισόδημα και οι πολιτικές πεποιθήσεις διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της στάσης απέναντι στην ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι νεότεροι οδηγοί κάτω των 50 ετών επιδεικνύουν μεγαλύτερη ευκολία να προχωρήσουν στην ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων από ό,τι τα άτομα άνω των 50 ετών.

Επιπλέον, οι οικονομικές ανισότητες είναι εμφανείς, με τα άτομα με χαμηλότερο εισόδημα, που κερδίζουν λιγότερα από 40.000 δολάρια, να δείχνουν μικρότερη προθυμία για την ιδιοκτησία ηλεκτρικών οχημάτων, πιθανότατα λόγω του υψηλότερου αρχικού κόστους που συνδέεται με αυτά τα οχήματα.

Επιπλέον, υπάρχει μια αξιοσημείωτη απόκλιση στις τάσεις για τα ηλεκτρικά και με βάση τις πολιτικές πεποιθήσεις, με τους ψηφοφόρους των Δημοκρατικών και τους αυτοπροσδιοριζόμενους ως φιλελεύθερους να εμφανίζουν μεγαλύτερη δεκτικότητα προς την ιδιοκτησία ηλεκτρικών.

Αυτό ευθυγραμμίζεται με μια ευρύτερη τάση όπου η ανησυχία για περιβαλλοντικά ζητήματα, ιδίως για την κλιματική αλλαγή, συσχετίζεται έντονα με τις προθέσεις ιδιοκτησίας EV.

Όσοι ανησυχούν ελάχιστα ή καθόλου για την κλιματική αλλαγή, σύμφωνα με το newsauto, είναι λιγότερο πιθανό να κατέχουν ή να σκέφτονται να αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αντανακλώντας διαφορετικές προτεραιότητες και στάσεις απέναντι στη βιωσιμότητα.

newmoney.gr



Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Η δράση στο Basketball Champions League συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς με το πρόγραμμα της Τρίτης (22/10) να περιλαμβάνει συνολικά 5 αγώνες, μεταξύ αυτών και...

Οικονομία

Στο 11,5% του ΑΕΠ ανέρχεται η συνεισφορά των logistics στην ελληνική οικονομία, ανεβάζοντας την Ελλάδα 19η στη σχετική κατάταξη αποτελεσματικότητας της Παγκόσμιας Τράπεζας. Συγκεκριμένα...

Οικονομία

Η μέση τιμή της χονδρικής στο ρεύμα διαμορφώθηκε στα 112,35 ευρώ ανά MWh τον Σεπτέμβριο του 2024, ενώ το πρώτο εικοσαήμερο του Οκτωβρίου υπάρχει...

Κόσμος

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στις Ηνωμένες Πολιτείες η διαρροή διαβαθμισμένων εγγράφων τα οποία αποκάλυπταν λεπτομέρειες για την επικείμενη απάντηση του Ισραήλ στο Ιράν. Οι Αρχές προσπαθούν να...