Αύξηση 5,2% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Μάρτιο εφέτος, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά στη συντριπτική πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων.
Ειδικότερα, ο τζίρος αυξήθηκε σε: Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (14,9%), Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό (14,3%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10%), Ένδυση- Υπόδηση (9,4%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (8,1%) και Πολυκαταστήματα (4,6%).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Αντίθετα, μειώθηκε σε: Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισμό (12%) και Βιβλία-Χαρτικά- Λοιπά είδη (5,5%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 5,2% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024 σημείωσε αύξηση 7,3%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 6,2% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,9% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024 σημείωσε αύξηση 10,1%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 6,5% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!