Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Αυτοκίνητο: Γιατί η Ελλάδα κοιμάται επενδυτικά;

Αυτοκίνητο: Γιατί η Ελλάδα κοιμάται επενδυτικά;


Τα πάνω κάτω έρχονται στην Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανίας με τους Κινέζους να ξαναμοιράζουν την τράπουλα.  

Ολο και περισσότερες Ευρωπαϊκές Κυβερνήσεις έρχονται σε διαπραγματεύσεις με Κινεζικούς αυτοκινητικούς κολοσσούς προσφέροντας τους «γη και ύδωρ» για να επενδύσουν στα εδάφη τους τα δις που είναι έτοιμοι να ρίξουν, είτε στην παραγωγή οχημάτων είτε σ’ αυτή των μπαταριών.

Πρόσφατα η Ουγγρική Κυβέρνηση άρπαξε τα δις των BYD, η οποία θα φτιάξει μία μεγάλη μονάδα παραγωγής στα εδάφη της.

Σημειώστε πως και η Τουρκία είναι στην πρώτη πεντάδα των χωρών την παραγωγή και συναρμολόγηση οχημάτων στην Ευρώπη.

Οι γείτονές μας Ιταλοί τα… χτυπάνε όλα. Τόσο την BYD (διαβάστε εδω) όσο και την Chery.

 Η Ελλάδα, δείχνει να μην την ενδιαφέρει η αυτοκίνηση. Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια της e.Go, που αποδείχτηκε μία… ευρωπαϊκή φωτοβολίδα -το newsauto είχε προειδοποιήσει για τη… φούσκα – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ – η χώρα μας δεν δείχνει να έχει εκφράσει καν την επιθυμία τέτοιων μεγάλων επενδύσεων στα εδάφη της.

Η φούσκα της e.Go δείχνει να… πλήγωσε, με τις προσπάθειες να έχουν ατονήσει, όταν εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων ψάχνουν να επενδύσουν δις, με χιλιάδες καλές, θέσεις εργασίας να φαίνονται στον ορίζοντα.

Σημειώστε πως η φούσκα της e.Go, θα έπρεπε να είχε πληγώσει και τις Κυβερνήσεις, της Γερμανίας, της Σερβίας, της Βουλγαρίας, της Γαλλίας… Μιλάμε για απίθανους τύπους…

Όμως η BYD, η Chery (και όχι μόνο αυτές) δεν είναι e.GO, σε καμία περίπτωση.

Πλέον όλες οι Κυβερνήσεις, πληγωμένες η μη, ορμάνε και προτείνουν. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του newsauto, Η ιταλική κυβέρνηση βρίσκεται σε συνομιλίες με την Chery, με την προοπτική δημιουργίας ή ανακαίνισης μιας ήδη υπάρχουσας μονάδας παραγωγής, από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Ρώμη θέλει να αυξήσει την εθνική παραγωγή αυτοκινήτων της Ιταλίας, σε 1,3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως από περίπου  800.000 το 2023 και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τη Stellantis -τη μοναδική μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρα – για να αυξήσει την παραγωγή του ομίλου σε 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως, έως το τέλος της δεκαετίας.

Ο υπουργός Βιομηχανίας Αντόλφο Ούρζο δήλωσε ότι: «η Ιταλία θέλει έναν δεύτερο κατασκευαστή να προσθέσει περίπου 300.000 οχήματα στην εθνική παραγωγή».

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών της Chery, BYD και MG Motor, στοχεύουν στην Ευρώπη.

Ας αφήσουμε λοιπόν την όποια… πικρία και ας ορμήσουμε. Τώρα είναι η ευκαιρία και δε θα είναι για πάντα…

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Μαγαζίνο

Το μάρμαρο, είναι ένα πολύ δημοφιλές οικοδομικό υλικό εδώ και χιλιάδες χρόνια, το οποίο εκτιμάται για την ομορφιά, το στυλ και την κομψότητά του...

Αθλητικά

Ντεμπούτο στο Champions League έκανε το βράδυ της Τετάρτης ο Χρήστος Τζόλης. Ο Έλληνας εξτρέμ, που το καλοκαίρι μετεγγράφηκε στην Μπριζ πήρε το «βάπτισμα...

Αυτοκίνητο

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό πενταθέσιο Ford Explorer ανοίγει το δρόμο για την έλευση μιας νέας σειράς τολμηρών, εμβληματικών EV της αμερικανικής...

Κόσμος

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κήρυξε η πρόεδρος του Περού, Ντίνα Μπολουάρτε, τρεις περιφέρειες της χώρας που επλήγησαν από τις δασικές πυρκαγιές των τελευταίων μηνών,...