Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αποκάλυψη για την ανοικτή ηλεκτρική Maserati Grancabrio Folgore των 751 ίππων

Αποκάλυψη για την ανοικτή ηλεκτρική Maserati Grancabrio Folgore των 751 ίππων


Η νέα cabriolet παραλλαγή της Maserati Granturismo Folgore έκανε την επίσημη πρεμιέρα της, ως ένα ηλεκτρικό supercar των 200 χιλιάδων ευρώ που συνδυάζει την αίσθηση της ανοικτής οροφής με τις επιδόσεις.

Η πρεμιέρα έγινε κατά τη διάρκεια της «Ημέρας Folgore» της Maserati. Folgore είναι η ιταλική λέξη για τον κεραυνό, και η λέξη αυτή συνοδεύει όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της ιταλικής εταιρείας – όπως την coupe Granturismo Folgore και τώρα την ανοικτή Grancabrio Folgore, που διαθέτουν την ίδια διάταξη τριών ηλεκτρικών μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και άλλοι δύο στην ουρά. Παρότι κάθε κινητήρας είναι ικανός να αποδώσει 402 ίππους, η συνδυαστική τους ισχύς είναι 751 ίπποι, διότι η μπαταρία των 83kWh μπορεί να αποδώσει μέχρι 600kW ενέργειας.

Με την πρόοδο της τεχνολογίας των μπαταριών, όμως, στο μελλοντικό facelift του αυτοκινήτου μπορεί να αυξηθεί και η ισχύς του – καθώς και η αυτονομία του, που τώρα κυμαίνεται στα 480 χιλιόμετρα.

Η Grancabrio Folgore έχει μαλακή οροφή, που ανοίγει ή κλείνει σε 14 δευτερόλεπτα και εν κινήσει μέχρι τα 50 km/h. Διαθέτει σύστημα θέρμανσης τριών επιπέδων στον αυχένα των επιβατών και ανεμοθώρακα πίσω τους για τον περιορισμό των στροβιλισμών, ενώ για την επίτευξη της ίδιας στιβαρότητας του αμαξώματος και της ίδιας ποιότητας κύλισης έχει ενισχύσεις στην περιοχή των ώμων και στην ουρά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ενισχύσεις αυτές έχουν προσθέσει 90 κιλά σε σχέση με τη Granturismo, αλλά οι επιδόσεις είναι σχεδόν πανομοιότυπες: η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε 2,8 δευτερόλεπτα, μόλις 1 δέκατο πιο αργά.

Σε σχέση με τη Granturismo Folgore, η Maserati έχει δώσει λίγη περισσότερη έμφαση στην άνεση της ανάρτησης της Grancabrio Folgore. Και σε σχέση με τη θερμική της έκδοση διατήρησε την ανοικτή γρίλια στο ρύγχος της, διότι ο διευθυντής σχεδιασμού της εταιρείας, Klaus Busse, ήθελε να αποφύγει το σχεδιασμό ενός “απρόσωπου” αυτοκινήτου, όπως είπε.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΚΟΣΜΟΣ

Ο προϋπολογισμός του 2025, που κατατέθηκε στη Βουλή, προβλέπει ανάπτυξη 2,3%, πρωτογενές πλεόνασμα 2,4% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 147,5% της ΑΕΠ. Παράλληλα,...

ΕΛΛΑΔΑ

Zάχαρη λευκή κρυσταλλική και ζάχαρη καστανή από ζαχαροκάλαμο με ξένα σώματα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων. Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...