Στην εποχή του downsizing και του εξηλεκτρισμού, ο τομέας σπορ αυτοκινήτων της Mercedes αποφάσισε να επαναφέρει τον θηριώδη V8 για τις νέες -αν και plug-in υβριδικές- C-Class και E-Class AMG.
Η διοίκηση της εταιρείας της Στουτγάρδης φέρεται να πήρε την απόφαση επιστροφής στους V8 λόγω της ανταπόκρισης που είχε από τους σκληροπυρηνικούς φίλους της Mercedes η μετάβαση των AMG εκδόσεων της C-Class από τον V8 σε τετρακύλινδρη plug-in υβριδική μονάδα ισχύος, καθώς και της E-Class σε εξακύλινδρη. Η πρώτη παρουσιάστηκε πέρσι, η δεύτερη αναμένεται τους προσεχείς μήνες.
Εν μέσω και του τεταμένου ανταγωνισμού με τις BMW και Audi στα σπορ αυτοκίνητα, λοιπόν, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να επαναφέρει τον τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα M177 στις επόμενες C-Class και E-Class AMG.
Η συγκεκριμένη οκτακύλινδρη μονάδα πυροδοτεί προς το παρόν τις AMG GT63 SE Performance και AMG S 63. Και στις δύο συνοδεύεται από plug-in υβριδικό σύστημα, που μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 843 και 802 ίππους αντίστοιχα. Δεν γίνεται διαφορετικά, άλλωστε, λόγω της επικείμενης εφαρμογής των προδιαγραφών ρύπων Euro7.
Η υβριδική τεχνολογία, άλλωστε, θα συνοδεύει και τις απλές εκδόσεις των C-Class και E-Class για πολλά χρόνια ακόμη, καθώς η Mercedes φέρεται να αποφάσισε να διατηρήσει τις εκδόσεις τους με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2028 – και μέχρι το 2035.
Οι δύο εγχώριοι αντίπαλοι της Mercedes έχουν τουλάχιστον εξακύλινδρες μονάδες για τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις των sport-sedan τους, και περιόρισαν τους τετρακύλινδρους στα πιο συμπαγή τους μοντέλα. Η BMW M3 είναι εξακύλινδρη 3.0 λίτρων σε σειρά χωρίς υβριδικό σύστημα, ενώ η νέα BMW M5 αναμένεται με κινητήρα 4.4 V8 και το Audi RS 6 με V6 – και τα δύο με την υποστήριξη plug-in υβριδικών συστημάτων.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!