Του Γιώργου Παλληκάρη
Το Ford Puma – το διαχρονικό best-seller μοντέλο- έρχεται με ακόμα περισσότερο δυναμισμό και με μια σειρά από αναβαθμίσεις σε όλους τους τομείς για να υποστηρίξει ιδανικά τους πελάτες στην κατηγορία B-SUV.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Με το κορυφαίο σε πρακτικότητα Megabox
Ανάμεσα στις αρκετές έξυπνες λύσεις του Puma, αυτή που σίγουρα ξεχωρίζει είναι του MegaBox. Τί είναι το MegaBox; Είναι ένας επιπλέον χώρος 80λτ. που κρύβεται κάτω από το πορτπαγκάζ των 456λτ. ο οποίος κλείνει από πάνω, προστατεύοντας από τα αδιάκριτα μάτια τα αντικείμενα σας. Έχει όμως και μία ακόμη εντυπωσιακή πτυχή. Διαθέτει τάπα αποστράγγισης και μπορεί να πλυθεί με λάστιχο και να στεγνώσει εύκολα. Έτσι εάν έχετε βρώμικα αντικείμενα, λασπωμένα, ή ακόμα και μία σακούλα που… τρέχει, τότε το MegaBox θα σας λύσει τα χέρια, ενώ ο χώρος αποσκευών παραμένει καθαρός.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Με τον πολυβραβευμένο κινητήρα που τραβάει από χαμηλά αλλά δεν καίει
Ο πολυβραβευμένος τρικύλιδρος EcoBoost κινητήρας, σε συνδυασμό με την βοήθεια του μικρού ηλεκτρικού μοτέρ και φυσικά του turbo, σε κάνει να νιώθεις πως έχει στα χέρια σου ένα 1.800άρι μοτέρ με ανάλογες επιδόσεις, κατανάλωση όμως από 1.000άρι. Πιο συγκεκριμένα, το Puma εξοπλίζεται με τον 1.000άρη EcoBoost (125 PS) κινητήρα ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μπαταρία 48V. Αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα κινητήρα και μετάδοσης δεν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ισχύ. Αντιθέτως, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται, προσφέροντας πρόσθετη ισχύ ισοδύναμη με 16 PS, και έως και 20% καλύτερη επιτάχυνση και μειώνοντας την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας (δεν συνδέεται στην πρίζα), συμβάλλοντας στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου του οχήματος και στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Το σύνολο στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, προσφέροντας στο όχημα τη δυνατότητα να πετύχει 0-100 σε 9.8 δευτ., τελική άνω των 190χλμ./ώρα και μικτή κατανάλωση στα 5.4λτ. Φυσικά υπάρχει και η έκδοση με τον ίδιο, ήπια υβριδικό 1.000άρη κινητήρα αλλά με απόδοση 155 ίππων, για όσους θέλουν παραπάνω γκάζι και μηδενική καθυστέρηση του turbo.
Με υπερπλούσιο εξοπλισμό
Στα περισσότερα αυτοκίνητα, η βασική έκδοση υπάρχει για να…υπάρχει, με τον εξοπλισμό που την συνοδεύει να είναι ελλιπής. Αυτό όμως δεν συμβαίνει με το Ford Puma καθώς η βασική εξοπλιστική έκδοση Titanium είναι πλήρης και παρέχει μεταξύ άλλων, 17άρες ζάντες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, cruise control, υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα μετά από σύγκρουση Post Impact Braking, αισθητήρες και κάμερα παρκαρίσματος αλλά και λειτουργικό σύστημα Sync 4 με οθόνη αφής 14″ με δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto. Εννοείται πως ανεβαίνοντας στις εκδόσεις ST-Line, ST-Line X, η λίστα εξοπλισμού εμπλουτίζεται ακόμα παραπάνω με δεκάδες επιπλέον συστήματα που κάνουν τη συμβίωση με το Puma, μία μοναδική εμπειρία.
Με απολαυστική οδηγική συμπεριφορά
Το Puma διαθέτει ίσως την πιο ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά. Κάτι που θα το καταλάβετε αμέσως μόλις το οδηγήσετε. Ένα κοφτερό τιμόνι που μεταφέρει άμεσα την πληροφορία στις ρόδες. Ένας κινητήρας που έχει κυριολεκτικά εξαλείψει το turbo lag και «τραβάει» από πολύ χαμηλές στροφές, κάνοντας τις προσπεράσεις παιχνιδάκι. Φυσικά διαθέτει τα ανάλογα φρένα και μπορούμε με σιγουριά να σας πούμε πως στο δρόμο, διαθέτει όλο το DNA του Fiesta. Πρώτη φορά ένα Crossover έχει τόσο ενδιαφέρουσα συμπεριφορά στο δρόμο.
Με τεχνολογίες που το κάνουν φρούριο
Φυσικά δεν ξεχνάει και τον οικογενειακό του χαρακτήρα, προσφέροντας μία εντυπωσιακά πλούσια σουίτα με συστήματα ασφαλείας. Αναφέρουμε επιγραμματικά μερικά από αυτά: (Adaptive Cruise Control, Speed Sign Recognition, Lane-Keeping System, Intelligent Speed Limiter, Local Hazard Information, Ευρυγώνια κάμερα, Blind Spot Information System (BLIS) με Cross Traffic Alert, Active Park Assist, Road Edge Detection, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection, Post-Collision Braking, Evasive Steering Assist και Wrong Way Alert).
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!