Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αλαλούμ στα λιμάνια για τα ηλεκτρικά

Αλαλούμ στα λιμάνια για τα ηλεκτρικά


Με την έξοδο των εκδρομέων του Πάσχα να έχει ξεκινήσει ήδη, οι κάτοχοι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θέλουν να ταξιδέψουν σε κάποιο νησί βρίσκονται μπροστά σε μία νέα κατάσταση.

Το Λιμενικό φαίνεται αποφασισμένο να τηρήσει αυστηρά την οδηγία που δεν επιτρέπει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ταξιδέψουν με τα πλοία της γραμμής αν η μπαταρία τους ξεπερνά το 40% σε φόρτιση.

Ηδη έχουν αναφερθεί πολλά περιστατικά όπου ανυποψίαστοι και ανενημέρωτοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών βρέθηκαν στην δυσάρεστη θέση να μην τους επιτραπεί να ταξιδέψουν.

Σε κάποιες περιπτώσεις επικράτησε ένταση μεταξύ των οδηγών και των Λιμενικών, ενώ υπήρξε και περιστατικό όπου απειλήθηκε μήνυση εναντίον του πλοιάρχου με αποτέλεσμα να καθυστερήσει ο απόπλους του πλοίου.

Οι κάτοχοι των ηλεκτρικών διαμαρτύρονται έντονα γιατί χάνουν τα χρήματά τους και αναστατώνεται όλο το πρόγραμμά τους, για κάτι στο οποίο δεν είχαν προειδοποιηθεί ούτε τους είχε ενημερώσει κανένας έγκαιρα.

Μετά από επικοινωνία μας με τον ΣΕΕΝ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας) μέλη του οποίου είναι όλες οι μεγάλες ναυτιλιακές, μας αναφέρθηκε πως δεν πρόκειται για εντολή του Υπουργείου αλλά για σύσταση, την οποία οι περισσότερες εταιρείες δε θα ακολουθούσουν, γιατί δεν υπάρχει λόγος…

Οπως και να έχει υπάρχει ένα αλλαλούμ το οποίο αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες ημέρες, καθώς όλο και περισσότεροι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα φθάνουν στα λιμάνια για να ταξιδέψουν.

Αναμφίβολα με την απόφαση αυτή και δεδομένου ότι τα περισσότερα μεσαία και μικρά νησιά δε διαθέτουν επαρκής ταχυφορτιστές, οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυτά, θα πρέπει να τα αφήσουν πίσω.

Σύμφωνα με το Υπουργείο, τέθηκαν λόγοι ασφάλειας γι’ αυτό πάρθηκε και αυτή η απόφαση, η οποία αναμφίβολα προβληματίζει τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων…

Εκτός από τα ηλεκτρικά  και τα Plug-in hybrid των οποίων η φόρτιση δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% της χωρητικότητας, όσα οχήματα εφοδιάζονται με υγραέριο ή φυσικό αέριο το ντεπόζιτο δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 50%.

Ένα ακόμα στοιχείο που επισημαίνει το Υπουργείο είναι το βάρος που θα πρέπει να ελέγχει το πλήρωμα καθώς το αντίστοιχο των ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα οχήματα με θερμικό κινητήρα. Παράλληλα, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η φόρτιση εντός του πλοίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Το debate των υποψήφιων για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, που διεξήχθη στην ΕΡΤ, στέφθηκε με πλήρη επιτυχία. Οι τέσσερις υποψήφιοι, ο Απόστολος Γκλέτσος,...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Ο Θοδωρής Φέρρης έδωσε συνέντευξη και μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση του με τον πατέρα του μετά το διαζύγιο των γονιών του.  Στη συνέντευξή...

ΕΛΛΑΔΑ

Πυρκαγιά ξέσπασε την Τετάρτη στη μηχανή λεωφορείου, έξω από την Αγχίαλο Θεσσαλονίκης. Η πυρκαγιά ευτυχώς δεν πήρε διαστάσεις, ενώ οι επιβάτες κατέβηκαν εγκαίρως και...